iDigital תפתח חנות אפל שניה בתל אביב

החנות, שתיפתח ביום ראשון בדיזינגוף סנטר, תתמקד בעיקר בכל הקשור למוסיקה, סאונד, וידאו, עריכת סרטים וכדומה ● בנוסף, יוקצה בה אזור מיוחד ל-iPhone ויוצג בה דגם של סלון המדמה בית חכם ● ערן תור, מנכ"ל iDigital: "החנות תבטא את כל מה שקורה בתל אביב מבחינה תרבותית, ומטרתה להפוך לבית עבור כל מי שיש לו זיקה לעולם הקריאטיב"

iDigital, נציגת אפל (Apple) בישראל, תפתח ביום ראשון הקרוב חנות קונספט שנייה בתל אביב, הפעם בדיזנגוף סנטר. החנות החדשה, שמשתרעת על שטח של 300 מ"ר ושלדברי החברה הושקעו בה מיליוני שקלים, תתמקד בעיקר בכל הקשור למוסיקה, סאונד, וידאו, עריכת סרטים וכדומה.

בחנות הוקם סטודיו הכולל אולפן הקלטות שקוף, ובו יתקיימו הופעות פתוחות לקהל הרחב וכן סדנאות בנושאים הקשורים למוצרי אפל השונים. בנוסף, יוצג בה דגם של סלון ביתי המדמה בית חכם, אשר בו כל המערכות הדיגיטליות עובדות בסינרגיה ומדברות אחת עם השניה. באופן טבעי, גם  ל-iPhone יוקצה מקום של כבוד בחנות, ועד להשקתו בארץ מתכוונת iDigital להציע מגוון של אביזרים נלווים למכשיר. גם בחנות החדשה, כמו בזו שבקניון רמת אביב, יוקם Expert Bar – עמדת שירות ותמיכה אשר תאויש על ידי מומחים, שיסייעו ללקוחות למקסם את השימוש במוצרי אפל.

ערן תור, מנכ"ל iDigital: "החנות בדיזינגוף סנטר תבטא את כל מה שקורה בתל אביב מבחינה תרבותית, ומטרתה להפוך לבית עבור כל מי שיש לו זיקה לעולם הקריאטיב. להקה צעירה, אמנים בתחילת דרכם ויוצרים צעירים יוכלו למצוא כאן את הכלים החדשניים ביותר, ולקבל הכוונה והדרכה מקצועית בעולם התוכן המוסיקלי והתרבותי. במקביל, נמשיך להעניק ללקוח הישראלי את חווית המותג של אפל עם מגוון ייחודי של המוצרים המשלימים בתחום סגנון החיים הדיגיטלי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיתר

    אם אני קונה אייפון בחברת פלאפון והוא מתקלקל אני יכולה לתקן אותו בחנות של אפל בתל אביב?

אירועים קרובים