גילי שלזינגר, One1: "להשגת עליונות – ארגונים נדרשים לשפה טכנולוגית-ארגונית"

"מבצע צוק איתן הוכיח למדינה שלמה כי הטכנולוגיה יכולה להכריע מלחמות; אני תומכת בגישה לפיה הדרך של ישראל להגיע אל השלום באזור תהיה באמצעות יתרון אסטרטגי וטכנולוגי מול אויבינו", אמרה שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של החברה

גילי שלזינגר, סמנכ"לית שיווק, One1. צילום: קובי קנטור

"כדי לשמור על עליונות טכנולוגית, ארגונים חייבים ליצור שפה טכנולוגית-ארגונית ואחידה, כזו אשר תדובר גם באגפים העסקיים וגם באגף ה-IT, וכל זאת – בהובלת ההנהלה של הארגון", כך אמרה גילי שלזינגר, סמנכ"לית שיווק, One1.

שלזינגר דיברה בכנס CEO Awards 2014 , טקס הכתרת המנכ"לים המצטיינים בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך הבוקר (ה'), במלון שרתון בתל אביב, בהשתתפות בכירי המשק. את הכנס הנחה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים. One1 הייתה בין החברות שפרסו חסותן על האירוע.

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי. צילום: צילום קובי קנטור

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי. צילום: צילום קובי קנטור

לדברי שלזינגר, "מבצע צוק איתן הוכיח למדינה שלמה כי הטכנולוגיה יכולה להכריע במלחמות. דוד פסיג, בספרו '2048', מצביע על היתרון האסטרטגי שיכול להביא שלום בארצנו. הוא מעריך כי ככל הנראה לא יהיה שלום עד אז, אך מציין כי הדרך של ישראל להגיע אל השלום באזור תהיה באמצעות יתרון אסטרטגי וטכנולוגי למול אויבנו".

כל ארגון, אמרה, "שרוצה להיות מוביל בתחומו, נדרש להיות מוביל טכנולוגי". היא סיימה בציינה כי "כדי שזה יקרה, יש לשמור על הרמוניה משולשת – הנהלה תומכת, מנמ"ר חזק ומשפיע, וספקי טכנולוגיה שיידעו לתת פתרונות חדשניים".

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי (Priority) אמר כי "בפראפרזה על אמירה מוכרת: מאחורי כל מנכ"ל מצליח עומד (גם) מנמ"ר מוצלח. ולהיפך. אין ספק שאחד המפתחות להצלחה עסקית טמון במערכות המידע.". "המנכ"לים שלפנינו", ציין, "זכו היום להערכה כי הם הבינו את מקומן של מערכות המידע בארגון והכירו בהחזר ההשקעה המהיר שהן יכולות להפיק עבורם".

אילן שפיגלמן, סמנכ"ל שיווק אורקל ישראל. צילום: צילום קובי קנטור

אילן שפיגלמן, סמנכ"ל שיווק אורקל ישראל. צילום: צילום קובי קנטור

"אנחנו מדברים הרבה על איך להתמודד עם האתגרים הטכנולוגיים שמעמידה בפנינו התקופה הזו", ציין, "אבל אני חושב, שהאתגר המהותי ביותר העומד בפני מנמ"ר היום הוא לא טכנולוגי בכלל: האתגר הגדול מכולם הוא השינוי בתפיסת התפקיד של מערכות המידע בארגון. היום ההבנה היא שהמנמ"ר הוא שותף עסקי, וככזה מצפים ממנו לתרום לשורת ההכנסות, ולא רק להקטין את שורת ההוצאות. למערכות המידע בארגון יש תרומה ישירה לנושאים כמו: כמות לקוחות חדשים, רמת שירות וחווית לקוח". הוא סיים בציינו כי "באחרונה אנחנו רואים הרבה פרויקטי ERP שהתחילו מדרישה של המנכ"ל לקבל תחזית עסקית לשנה קדימה, או להבין מה פוטנציאל המכירות ללקוחות קיימים. אני שמח לראות שהארגונים הנבחרים כאן, מממשים הלכה למעשה את תפיסת העולם, שמערכות מידע הן חלק אינטגרלי מההתנהלות העסקית, ומאמצים התנהלות של גמישות וחדשנות, כדי למקסם את הפוטנציאל העסקי".

אילן שפיגלמן, סמנכ"ל שיווק אורקל (Oracal) ישראל, אמר כי "המיקוד שלנו בשנה שעברה היה במעבר מסיבי של כלים אפליקטיביים לענן. השנה אנחנו רואים את הלקוחות נעים לעבר שם". לדבריו, "דגש נוסף אותו אנו שמים הוא על ביצועי המערכות שלנו, לטובת יכולת ניתוח של יותר נתונים, ובזמן קצר יותר – לשם קבלת החלטות טובה יותר של דרג ההנהלה, ושיפור האפקטיביות של ארגונים בהיבט העסקי שלהם". שפיגלמן סיים בציינו כי "אחד התחומים בהם נכנסנו למיקוד הוא תחום ההגנה מפני סייבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים