אודי אשכנזי, מנהל חטיבת ה-BPO במטריקס, פורש לאחר 27 שנים

אשכנזי היה ממקימי החברה ולפני כן שימש בשורה של תפקידי ניהול בכירים בפורסופט, שמוזגה למטריקס ● עדיין לא ידוע מי יחליף אותו

אודי אשכנזי, מנהל חטיבת ה-BPO של מטריקס, פורש לאחר שנים רבות. צילום: פלי הנמר

אודי אשכנזי, מבכירי המנהלים הוותיקים במטריקס ולפני כן בפורמולה, הודיע על סיום תפקידו בחברה בתום 27 שנות עבודה.

בתפקידו האחרון שימש אשכנזי כמנהל חטיבת ה-BPO, שאחראית על מיקור-חוץ של תהליכים עסקיים. הוא הגיע לחטיבה לפני כשנה, בעקבות שינוי ארגוני שנערך במטריקס. לפני כן הוא הוביל במשך שנים את חטיבת הטלקום ופתרונות ה-CRM שלה.

אשכנזי נחשב לאחד המנהלים המוערכים במטריקס ובשוק בכלל. הוא צורף למטריקס עם הקמתה ב-2001 על ידי מוטי גוטמן, אולם עוד לפני כן שימש בשורה של תפקידי ניהול בכירים בפורסופט, שמוזגה לתוך מטריקס, כאשר האחרון בהם – מנהל חטיבת הטלקום וה-CRM.

במהלך כהונתו בתפקידים אלה רכשה מטריקס שתיים מחברות ה-CRM המובילות בשוק הישראלי: PeopleSoft ו-Dynamics CRM של מיקרוסופט (Microsoft), שיוצגה על ידי אפקט הישראלית. שתי הפלטפורמות האלה מותקנות כיום בעשרות ארגונים ולא מעט מההצלחה נזקפת לזכותו של אשכנזי.

בהודעה שמסר לעובדים ולהנהלה של מטריקס כתב אשכנזי: "בימים אלה אני משלים תקופה ארוכה של 27 שנים בקבוצה, שהן שנות דור ממש. החלטתי שהגיע זמן לשינוי ולהכנסת אתגרים חדשים לחיי". לדבריו, "אני עוזב חברה מדהימה, מקצועית, משפחתית וביתית. זכיתי לעבוד לאורך הדרך, מפורמולה ועד מטריקס, בחברות המובילות את שוק התוכנה ואני מקווה שתרמתי את חלקי להצלחתן".

בשיחה עם אנשים ומחשבים אמר אשכנזי כי הוא עוזב עם חשש לא קטן. "לעזוב חברה כמו מטריקס אחרי כל כך הרבה שנים זה לא קל, וגם אין הרבה חברות דומות לה בשוק", ציין. "במשך כמה חודשים אנוח ואארגן את עצמי, ואני פתוח לכל הצעה".

טרם נקבע מי יחליף את אשכנזי בניהול חטיבת ה-BPO. בשנה האחרונה פרשו עוד שני מנהלים בכירים ממטריקס: ערן לסר, שהיה מנכ"ל משותף בחטיבת ההדרכה, ג'ון ברייס מכללת היי-טק, וגילי רון, שהייתה סמנכ"לית השיווק של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים