אפריקוט ואר-נט מתמזגות ומקימות חברה חדשה – Proof IT

אודי לפיד, מנכ"ל אפריקוט, ישמש כמנכ"ל החברה החדשה ומנכ"ל אר-נט, רותם רוזמרין, ישמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות שלה ● Proof IT תעסוק במתן פתרונות מחשוב לעסקים מקצה לקצה ומטרתה היא להיות "הסיירת של הענף"

החברות אפריקוט ואר-נט החליטו לשתף פעולה ולהתמזג לחברה חדשה, ששמה יהיה Proof IT. החברה החדשה תעסוק במתן פתרונות מחשוב לעסקים מקצה לקצה. אודי לפיד, מנכ"ל אפריקוט, ישמש כמנכ"ל החברה החדשה ומנכ"ל אר-נט, רותם רוזמרין, ישמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות שלה.

הבסיס להחלטה הוא הסינרגיה בין הפעילויות של שתי החברות: אפריקוט, אותה הקים לפיד לפני כחמש שנים ביחד עם סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה, שחר לסרי, מתמחה בייעוץ רישוי תוכנה והתמחות במוצרים של חברות שונות, בהן מיקרוסופט (Microsoft) ואדובי (Adobe). לסרי ולפיד ציינו כי "אנחנו מהווים שותף זהב של CA בתחום הגיבוי (DR). המוצרים שלנו מוטמעים בכל מגזרי המשק, והם מבוססים על רישוי והטמעה". לעומת זאת, רוב הפעילות של אר-נט, שהוקמה על ידי רוזמרין, היא שירותי מחשוב לפרויקטים וייעוץ לארגונים, ללא מכירה של מחשוב ומוצרי חומרה.

לדברי לפיד, "ההחלטה על האיחוד התקבלה כיוון שהבנו ששתי החברות נותנות מענה משלים אחת לשנייה ויחד נוכל לתת את כל השירותים ללקוחותינו מבית אחד. הידע והניסיון שצברנו באפריקוט בשיתוף, עם הניסיון והלקוחות של אר-נט, מאפשרים לנו ליצור חברה חדשה שבנויה ממומחים במגוון תחומים".

Proof IT תמנה 25 עובדים. לפיד ורוזמרין ציינו כי "הבידול שלנו לעומת חברות אחרות הוא מיצוב מחדש של תחום הרישוי. בעזרת הכוונה נכונה ניתן לחסוך הרבה כסף, במיוחד במשרדי ממשלה ומוסדות ציבוריים, כאשר החלופה היא ענן, על בסיס הפתרונות של מיקרוסופט – Office 365". הם הוסיפו כי "מטרתנו להיות הסיירת של הענף – זריזים, גמישים וחרוצים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים