מיקרוסופט השיקה ערוץ תוכן ברוסית בפורטל MSN ישראל

הערוץ החדש יופעל בידי העיתונאים והעורכים של פורטל MSN ברוסיה, ויספק חדשות ובידור לעולים החדשים ● אסף מור, סמנכ"ל מכירות בחטיבת האונליין של מיקרוסופט ישראל: "ההכרזה ממחישה את היתרונות של מערך המדיה הגלובלי של הפורטל, ותאפשר להרחיב את היצע השירותים והתכנים של MSN לכחצי מיליון גולשי אינטרנט דוברי רוסית בארץ"

חטיבת האונליין של מיקרוסופט (Microsoft) ישראל השיקה היום (א') ערוץ תוכן חדש ברוסית. הערוץ, המיועד לכחצי מיליון גולשי אינטרנט דוברי רוסית בארץ, יתעדכן ישירות ממוסקבה, ויופעל בידי העיתונאים והעורכים של פורטל MSN ברוסיה.

הערוץ מציע מידע אקטואלי וחדשות פנים מרוסיה, לצד חדשות מתעשיית הבידור והטלוויזיה, רכילות, תכני לייף-סטייל וגלריות של דיווחים מצולמים מאירועי חברה במוסקבה ובמוקדי בידור. כחלק משיתוף הפעולה הבינלאומי, ישולבו החל מהיום בעמוד הבית של פורטל MSN ישראל גם כותרות ועדכונים בשפה הרוסית מתוך הערוץ החדש. בימים הקרובים תורחב גם חבילת התכנים בחלון ה-Today, המספק ערוצי אקטואליה ובידור למשתמשי המסנג'ר (Messenger), ויוספו לה עדכוני חדשות בשפה הרוסית.

מבחינת מיקרוסופט, מדובר במהלך אסטרטגי לבדיקת הערך של שיתופי פעולה תוכניים בין פורטלים שמפעילה החברה באמצעות MSN בכ-40 מדינות ובעשרות שפות. המודל שעליו הכריזה החברה בישראל וברוסיה נבחן על ידי נציגויות נוספות של MSN בעולם, שמביעות בו עניין.

אסף מור, סמנכ"ל מכירות בחטיבת האונליין של מיקרוסופט ישראל: "ההכרזה היא דוגמא מובהקת לאחד היתרונות היחסיים של MSN בזירת האונליין בארץ. היא ממחישה את היתרונות של מערך המדיה הגלובלי של הפורטל, ותאפשר להרחיב את היצע השירותים והתכנים של MSN לכחצי מיליון גולשי אינטרנט דוברי רוסית בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים