מידעטק הטמיעה מערכת ERP של פריוריטי באלפנאר; ההיקף: 200 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט בוצעו התאמות והגדרות של תהליכי עבודה ייעודיים, לצורך הטמעה מיטבית בחברה, שמהווה מרכז תעסוקתי למגזר הערבי ● כמו כן, הוטמעו מודולי כספים, עם דגש על מערך התקציב ותהליך הרכש, שמלווה בבקרה תקציבית

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק. צילום: ישראל הדרי

מידעטק טכנולוגיות מידע הטמיעה מערכת ERP של פרויריטי (Priority) בחברת אלפנאר. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עומד על כ-200 אלף שקלים.

אלפנאר מפעילה מרכזי הכוון תעסוקתי ברחבי הארץ שמיועדים לחברה הערבית, ללא מטרות רווח. מערכת ה-ERP שהוטמעה משרתת את עשרות עובדי החברה במרכזים השונים שלה. במסגרת הפרויקט בוצעו התאמות והגדרות של תהליכי עבודה ייעודיים, לצורך הטמעה מיטבית באלפנאר. כמו כן, הוטמעו מודולי כספים, עם דגש על מערך התקציב ותהליך הרכש, שמלווה בבקרה תקציבית.

איימן תומא, מנמ"ר אלפנאר, אמר כי "כאחת החברות הערביות הגדולות בישראל היה לנו צורך במערכת שתספק מענה טכנולוגי הולם ויעיל לאופי הפעילות שלנו. המערכת מטפלת בהנהלת החשבונות של החברה, ברכש וכן בניהול תקציבים מול מוסדות ממשלתיים".

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, ציינה כי "אפיון הפרויקט באלפנאר נעשה תוך התייחסות לניהול הפעילות החברתית הענפה של החברה ובוצע תוך התאמת המערכת לאופי הפעילות הנדרשת בחברה לתועלת הציבור. הדבר נעשה תוך עיצוב תהליכי העבודה בה בתחומים שונים, ובפרט ברכש ובבקרה התקציבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים