תוצאות מעורבות לנייס: ההכנסות עלו ב-4%; הרווח הנקי ירד ב-25%

החברה סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הכנסות בסך 468 מיליון דולר ורווח נקי של 26 מיליון ● ברבעון השני רשמה החברה מגמה דומה ● הירידה ברווחיות נעוצה בעלייה בהוצאות הכלליות

תוצאות טובות. נייס

נייס סיימה את הרבעון השני ואת המחצית הראשונה של השנה עם תוצאות מעורבות – עליות בהכנסות לצד ירידות ברווחיות הנקייה. הסיבה לירידות הייתה עלייה תלולה בהוצאות הכלליות.

בששת החודשים הראשונים של 2014 הציגה החברה גידול של 6.7% בהוצאות ל-438.6 מיליון דולר בהשוואה ל-411.02 מיליון במחצית הראשונה של 2013. לעומת זאת, ההכנסות עלו ב-4.09% ועמדו על 467.58 מיליון דולר מול 449.2 מיליון.

הרווח התפעולי פחת בתקופה זו ב-23.55% ל-28.98 מיליון דולר לעומת 37.91 מיליון והרווח הנקי – ב-24.91% ל-26.11 מיליון בהשוואה ל-34.77 מיליון.

ברבעון השני גדלו ההוצאות הכלליות ב-10.34% ל-226.81 מיליון דולר מול 205.54 מיליון בעוד שההכנסות עלו ב-6.3% ועמדו על 239.01 מיליון דולר לעומת 224.87 מיליון. מתוכן, מכירות המוצרים של נייס עלו ב-2.38% ל-85.97 מיליון דולר לעומת 83.97 מיליון וההכנסות ממכירת שירותים – ב-8.61% ל-153.04 מיליון דולר בהשוואה ל-140.91 מיליון. הרווח הנקי של החברה על פי GAAP פחת ברבעון ב-38.75% ל-10.39 מיליון דולר לעומת 16.97 מיליון והרווח הנקי למנייה – ב-29.3% ל-0.17 דולר בהשוואה ל-0.28 דולר. שלא לפי חישוב זה, הרווח הנקי קטן ב-7.47% ל-324.7 מיליון דולר מול 37.5 מיליון והרווח הנקי למנייה – ב-6.56% ל-0.57 דולר מול 0.61 דולר.

נייס הגדילה ברבעון את הוצאותיה הגולמיות ב-9.25% ל-94.07 מיליון דולר לעומת 86.01 מיליון, הרווח הגולמי גדל ב-4.38% ל-144.94 מיליון דולר בהשוואה ל-138.86 מיליון והרווח הגולמי השולי התייצב על 60.64% מול 61.75%. ההוצאות התפעוליות גדלו ב-11.05% ל-132.75 מיליון דולר לעומת 119.53 מיליון, הרווח התפעולי לפי GAAP ירד ב-36.91% ל-12.2 מיליון דולר בהשוואה ל-19.33 מיליון ו-Non-GAAP – ב-6.56% ל-41.1 מיליון דולר מול 43.8 מיליון.

"במהלך הרבעון המשכנו לראות ביקושים חזקים לפתרונות מבוססי הכלים האנליטיים שלנו, הן מלקוחות קיימים והן מלקוחות חדשים", אמר ברק עילם, מנכ"ל נייס. הוא הוסיף כי "אנחנו ממשיכים להוציא לפועל את היוזמות שלנו לטווחים הקצר והארוך, הכוללות התמקדות בחדשנות טכנולוגית, המשך תהליך הגדרת אסטרטגיית הצמיחה לטווח הארוך, בחינת המודל התפעולי של החברה ומחויבות למצוינות, שיובילו לצמיחה בדרך יעילה, אפקטיבית ורווחית. עם כניסתנו למחצית השנייה של השנה, אנחנו מאמינים כי צבר ההזמנות החזק של החברה, הביקוש שאנחנו רואים למוצרים החדשים שלנו וההזדמנויות העומדות בפנינו בשוק מציבים אותנו בעמדה טובה לסיום חזק של השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים