מגי'ק השיקה גרסה חדשה לפלטפורמת פיתוח אפליקציות מובייל עסקיות

Magic xpa 2.5 מבוססת על רכיבי תשתית ,לצד זמני פיתוח קצרים ● היא מבוססת מטה-דטה והוספו בה יכולות אנימציה וצבעים, ניווט באמצעות טאבים, התאמה אישית של כפתורי פעולה במקלדת והוספת פקדים טבעיים של מערכות ההפעלה השונות

מג'יק תעשיות תוכנה השיקה את Magic xpa 2.5 – הגרסה החדשה  של פלטפורמת היישומים שלה למערכות מידע עסקיות ומובייל.

החברה הוסיפה בגרסה החדשה את תשתית הרכיבים לפיתוח במובייל Mobile Accelerator, שלדבריה מקצרת את זמני הפיתוח של אפליקציות מובייל באופן ניכר ומאפשרת פיתוח פשוט יותר, תוך שימוש ברכיבי מוכנים. הגרסה מתאימה למגוון רחב של מערכות הפעלה.

Magix xpa 2.5 מבוססת מטה-דטה והוספו בה יכולות אנימציה וצבעים, ניווט באמצעות טאבים, התאמה אישית של כפתורי פעולה במקלדת והוספת פקדים טבעיים של מערכות ההפעלה השונות. כמו כן, היא כוללת חיבור בין יישומי המובייל למערכות הליבה של הארגון בזמן אמת; הודעות Push עבור מכשירי אנדרואיד (Android) ו-iOS; ותאימות למסדי נתונים חדשים דוגמת אורקל 12 (Oracle 12) ולטכנולוגיות נוספות, כגון ניהול תורי הודעות.

הפלטפורמה וסביבת ה-Mobile Accelerator מהוות חלק מפתרון המובייל המלא של מג'יק, שכולל גם את פלטפורמת האינטגרציה Magic xpi ומערכת ניהול מכשירים ניידים (MDM).

לדברי עמי רייס, סמנכ"ל מחקר ופיתוח בחברה, "אפליקציות מובייל עסקי הופכות להיות חיוניות להצלחת הארגונים. מג'יק השתמשה בניסיונה על מנת להוסיף תכונות שיעצימו את ממשק המשתמש ויגבירו את תפוקות הפיתוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים