אפל: מקרי התפוצצות מכשירי ה-iPhone וה-iPod – "אירועים חריגים"

בדיווח שמסרה לאיחוד האירופי, כתבה אפל, כי התפוצצויות המכשירים שאירעו לאחרונה לא מעידים על בעיה כללית ● החברה חוקרת את המקרים ותעשה בדיקות לאיתור מקור הבעיה, ככל שתידרשנה ● האיחוד פנה ל-27 המדינות החברות בו, כדי שתדווחנה לו על מקרים דומים

אפל (Apple) הודיעה לאיחוד האירופי, כי מקרי ההתפוצצות האחרונים של מכשירי iPhone  ו-iPod הם "אירועים חריגים", וכי אין המדובר בבעיה כללית. הלן קירנס, דוברת מינהלת האיחוד, אמרה בתדרוך עיתונאים שהתקיים בבריסל, כי "אפל מסרה לנו שהיא אוספת מידע כדי לחקור את האירועים המדווחים ותערוך בדיקות, ככל שתידרשנה, כדי למצוא את הסיבה לכך", היא הוסיפה.

החברה הגיבה לפנייתה של מינהלת האיחוד האירופי, שנעשתה בשבוע שעבר. זו ביקשה מאפל הסברים אודות המקרים שפורסמו. כמו כן, פנתה המינהלת ל-27 המדינות החברות באיחוד וביקשה מהן לדווח על כל מקרה דומה.

דובר של אפל באירופה הגיב לדברים ואמר, כי "אנו מודעים למקרים שדווחו בתקשורת ומחכים לקבל את המכשירים מהלקוחות. עד שלא יהיו לנו פרטים מלאים, אין לנו דבר להוסיף".

תחקיר שנערך בחודש שעבר על ידי תחנת טלוויזיה בסיאטל שבארצות הברית נטען, כי הסיבה להתפוצצות היא התחממות של סוללות הליתיום-יון במכשירים. עוד נתגלה בתחקיר, כי לפחות 15 אנשים התלוננו על מקרי פיצוץ של iPod, וכי גם במקרים האלה ניסו עורכי הדין של אפל למנוע את הפרסום. באחד המקרים, שאירע בבריטניה, הציעה החברה "דמי שתיקה" למשפחה שבה המקרה אירע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים