דב מורן: "מודו עדיין לא מספיק טוב לדרישות התובעניות של הבריטים והאמריקנים"

מורן התראיין לאתר Pocket-Lint, וסיפר, כי ב-2010 מתכוונת החברה להשיק את מודו 2, שיהיה מצויד במסך מגע וביכולות של דור 3.5 ● לדבריו, הדגם הנוכחי של מודו נמצא לפני השקה ברוסיה, הודו, הפיליפינים ויוון

"ההתקן שלנו עדיין אינו מספיק טוב עבור הבריטים והאמריקנים התובעניים, שאוהבים לגלוש באינטרנט ולהישאר מחוברים לעולם באמצעות רשתות חברתיות ועדכונים שוטפים", כך אמר דב מורן, מנכ"ל מודו (Modu), בראיון לאתר Pocket-Lint.

מורן ציין, כי החברה מתכוונת להשיק ב-2010 מכשיר מתקדם יותר, מודו 2, שיהיה מצויד במסך מגע ויכולות של דור 3.5, כך שהוא יתאים יותר להשקה בבריטניה, ארצות-הברית, יפן ומערב אירופה. "אנחנו לא מצפים שמודו 1 ומודו 2 יהיו באותם שווקים", אמר מורן, והוסיף שהוא מתכוון להכריז על הטלפון החדש באופן רשמי בקונגרס המובייל העולמי, שייערך בברצלונה בפברואר הקרוב.

מורן סיפר לכתב האתר, כי החברה כבר מכרה דרך סלקום כאלף מכשירים, והיא מתכווננת לקראת השקה מלאה באוקטובר. בנוסף, לדברי מורן, מודו נמצא לפני השקה ברוסיה, הודו, הפיליפינים ויוון. הוא ציין, כי יש לו תקוות גבוהות בנוגע למעטפות שייוצרו מסביב למכשיר שלו. "אנחנו מקווים למכור בערך שתי מעטפות למשתמש כשהן יהיו זמינות", סיכם מורן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים