מנכ"ל מיקרוסופט מאותת על שינויים קרובים

סטיה נדלה הבטיח "ליצור מבנה ארגוני שטוח יותר ולגבש תהליכי תוכנה רזים וזריזים יותר"

במזכר שהפיץ לעובדי מיקרוסופט (Microsoft) ביום ה' הבטיח מנכ"ל החברה, סטיה נדלה, "ליצור מבנה ארגוני שטוח יותר ולגבש תהליכי תוכנה רזים וזריזים יותר". נדלה הבטיח לספק פרטים נוספים על השינויים, שיישומם החל כבר בתחילת החודש הנוכחי, במעמד פרסום הדוחות הכספיים של החברה, ב-22 ביולי.

מאז ההטמעה של יצרנית הטלפונים נוקיה (Nokia), באביב האחרון, עומד מספרם של עובדי מיקרוסופט על 127 אלף – הרבה יותר מאשר בחברות מקבילות דוגמת אפל (Apple) או גוגל (Google). נוכח עובדה זו, גוברות הציפיות לגל של פיטורים במיקרוסופט – לראשונה מאז שנת 2009. "על רקע השמועות על פיטורים, חשוב שנדלה יפעל בשקיפות וישדר אופטימיות בחודשים הקרובים" ציין דניאל איב, אנליסט מחברת FBR Capital Markets"

במזכר, שפורסם גם באתר האינטרנט של מיקרוסופט, שטח נדלה את חזונו ביחס לעתיד החברה – חמישה חודשים לאחר שהחליף את סטיב באלמר בכס המנכ"ל. השינוי הבולט ביותר הוא שנדלה רואה במיקרוסופט חברה של "פרודוקטיביות ופלטפורמה" (productivity and platform), בניגוד לחזון של קודמו, אשר ראה במיקרוסופט חברה של "מכשירים ושירותים" (devices and services).

מעבר לכך, הסתפק נדלה באמירה כי "נחוצים שינויים", מבלי לפרט על המהות שלהם. "כל האפשרויות פתוחות ביחס לאופן שבו נממש את אסטרטגיית הליבה הזו" ציין נדלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים