גוגל שחררה גרסה ראשונה למפתחים של כרום 4

מדובר בגרסה מוקדמת, אשר החידוש העיקרי בה הוא קובץ מועדפים מבוסס על מיחשוב ענן, אותו ניתן לטעון מכל מחשב ● הגרסה המלאה של כרום 4 צפויה להתבסס על 5 HTML, ולהכיל תכונות מתקדמות רבות

גוגל (Google) שחררה גרסה ראשונה, המיועדת למפתחים, של כרום 4 (Chrome). הציפייה היא, כי הגרסה הבאה של הדפדפן תכיל חידושים משמעותיים המבוססים על 5 HTML, אולם לעת עתה הסתפקו בענקית החיפוש בעיקר ביצירת מועדפים (Bookmarks) מבוססי ענן, אותם ניתן לטעון מכל מחשב באמצעות התחברות לחשבון האישי בגוגל.

המתכנת טים סטיל, הסביר, כי "בכל פעם שתכניס שינויים בקובץ המועדפים שלך, כרום תשלח אותם באופן מיידי לאחסון ברשת". למרות זאת, התכונה החדשה הזו זמינה לעת עתה רק במהדורת כרום לחלונות (Windows), ולכן משתמשי מקינטוש יאלצו להמתין לפחות עד גרסת הבטה הבאה. בנוסף, תכונת המועדפים החדשה לא מסונכרנת עם ה-Google Toolbar, כך שנראה, כי לפחות בינתיים עשוי להיווצר מצב שבו אותו משתמש ימצא את עצמו עם שתי רשימות מועדפים לא תואמות.

כאמור, לעת עתה מדובר בגרסה מוקדמת מאוד של התוכנה. הגרסה המלאה של כרום 4 צפויה להכיל  תכונות מתקדמות רבות, וביניהן היכולת לזהות כאשר דפי ווב מציעים RSS או Atom Feeds, ולהירשם אליהם באמצעות שירותים כגון Google Reader.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים