HOT תגייס נציגי שירות ותשקיע בתחום 25 מיליון שקלים
הקבוצה הודיעה על שורה של מהלכים שלטענתה יובילו לקיצור זמני ההמתנה הארוכים במוקדי השירות שלה ● ההחלטה התקבלה לאחר שמשרד התקשורת הטיל עליה בגין כך קנס של 1.3 מיליון שקלים
נראה שהקנס שהטיל משרד התקשורת על HOT, בסך 1.3 מיליון שקלים, הוביל אותה לפעול: החברה הודיעה כי תגייס עוד החודש 500 נציגי שירות ועד סוף השנה תשקיע יותר מ-25 מיליון שקלים. לטענת החברה, מהלכים אלה אמורים לשפר את זמני ההמתנה הארוכים לשירות הלקוחות שלה.
מזה זמן רב מתלוננים לקוחות על זמני ההמתנה הארוכים במוקדי השירות של HOT, ובשבוע שעבר אף הוגשה נגד החברה תביעה על סך כ-20 מיליון שקלים, בטענה שההמתנה למענה אורכת עד פי 50 מהזמן המותר. כמו כן, ניתן לראות את ההחלטה על רקע אפליקציות השירות המשלימות ש-yes השיקה באחרונה.
HOT אף תשיק בקרוב פעולות נוספות שיוכלו הלקוחות לבצע בשירותים הדיגיטליים של החברה, בהם חשבונית דיגיטלית, פעולות אישיות במנוי, עדכון אמצעי תשלום, הסדרת חיובים, ביצוע מעבר דירה, שינוי תזמון טכנאי ועוד.
אילן צחי, מנכ"ל HOT, טען כי "שיפור השירות נמצא בראש סדר היום של החברה ולשם כך אנחנו נוקטים בשורה של צעדים אליהם כולנו מגויסים. נפעל לכך שהשיפור יורגש כבר בקרוב"
הכל שקר כל השירות עבר לחברות פרטיות השערות בתשלום הכל שליחים שמגיעים מתקשרים מחוץ לבית מבקשים את הממיר הישן מגברת בת 80 בלי בושה וגם דורשים תשלום
משהו גורם לי לא להאמין להם.... מעניין למה
הבעיה של HOT, זו לא כמות המוקדנים שתענה, עוד 450 מקומות עבודה זה טוב, אבל לא מספיק. הרקבון הוא מבפנים, במדיניות, במוצרים, בהחלטות ניהוליות. תנסו אולי להחליף את השדרה הניהולית, זה יעזור