שוק מנועי החיפוש: בינג עולה, גוגל ויאהו! בירידה

נתח השוק של מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט עמד ביולי על 6.9%, לעומת 6.4% ● הנתח של יאהו! הגיע ל-19.3%, ושל גוגל - ל-64.7% ● עם זאת, מומחים מביעים ספקות באשר לשאלה האם העלייה של בינג תימשך

בינג (Bing), מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט (Microsoft), ממשיך בחדירתו המואצת לשוק: מנתונים שפרסמה חברת המחקר ComScore עולה, כי נתח השוק של בינג עלה בחודש יולי האחרון מ-6.4% ביוני (החודש הראשון שבו התפרסמו נתונים לגביו) ל-6.9%. גוגל (Google) היא עדיין המובילה בשוק, אולם הנתח שלה ירד מ-65% ל-64.7%. הרחק מאחוריה נמצאת במקום השני יאהו! (Yahoo!) עם 19.3%, לעומת 19.6% ביוני. בינג של מיקרוסופט ויאהו! – שתי חברות שעתידות לשתף פעולה בתחום מנועי החיפוש – הגיעו ביולי יחדיו לנתח שוק של 26.2% – עלייה קטנה בלבד לעומת 26% בחודש שלפני כן.

למרות הנתונים, בשוק לא בטוחים, כי העלייה של בינג תימשך. בנג'מין שכטר, אנליסט בחברת BroadPoint, העריך, כי "אף על פי שבינג נגס קצת בנתח השוק של יאהו! וגוגל, ייתכן שהעלייה שלו לא תימשך לטווח ארוך כל כך". כריסטה קוארלס, אנליסטית בחברת Thomas Weisel Partners, חזרה על ההצהרה שהוציאה לגבי הנתונים של יוני. "הנתונים אמנם מעידים על נסיקה (לבינג), אולם נמשיך לעקוב האם היא תימשך או לא", כתבה.

ממחקר שפרסמה ComScore לאחרונה עולה, כי גולשי גוגל מביעים הזדהות רבה עם המותג: 68.9% מהם מבצעים את החיפושים שלהם באינטרנט רק במנוע זה, בעוד ש-24.8% מגולשי יאהו! ובינג (ביחד) מחפשים מידע ברשת רק באמצעות אתרים אלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים