מידעטק הטמיעה את מערכת ה-ERP פריוריטי בסייטק; ההיקף הכספי: 400 אלף שקלים

המערכת החדשה כוללת מספר מודולים פרי פיתוחה של מידעטק וביניהם מודול לוג שינויים - הכולל שמירת היסטוריה ותיעוד של כל השינויים המתבצעים במסכים - ומודול תעשייתי ● דימה ביילין, מנהל הפרויקט מטעם סייטק: "מידעטק ענתה בצורה האופטימלית על דרישותינו - גם בהיבט המקצועי וגם בהיבט הכלכלי"

מידעטק טכנולוגיות מידע הטמיעה מערכת פריוריטי בחברת סייטק (SATEC Powerful Solutions). סייטק עוסקת במחקר, פיתוח וייצור פתרונות ניהול אנרגיה לקשת רחבה של תחומים. המערכת החדשה כוללת מספר מודולים פרי פיתוחה של מידעטק וביניהם מודול לוג שינויים – הכולל שמירת היסטוריה ותיעוד של כל השינויים המתבצעים במסכים – ומודול תעשייתי, הכולל, בין השאר, עבודה מקיפה עם קבלי משנה, הפעלה מלאה של דיווחי ייצור ופקודות עבודה. עלות הפרויקט כולו מוערכת בכ-400 אלף שקלים.

דימה ביילין, שניהל את הפרויקט מטעם חברת סייטק, אמר, כי "לפני שהתקבלה ההחלטה לבצע את הפרויקט, בחנו כמה וכמה חברות בתחום הנ"ל והרושם שהתקבל הוא שמידעטק היא החברה שעונה בצורה האופטימלית על דרישותינו – גם בהיבט המקצועי וגם בהיבט הכלכלי. בדיעבד אני יכול לאשר כי החלטתנו הייתה מאוד נכונה".

מחברת מידעטק נמסר, כי "פרויקט הטמעת מערכת פריוריטי בחברת סייטק עלה לאוויר בהצלחה רבה, ותוך עמידה בתקציב ובלוחות הזמנים של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים