תביעה נגד אפל ו-AT&T: מכשירי ה-iPhone בארה"ב אינם תומכים בהודעות MMS

למרות שגרסה 3.0 למערכת ההפעלה של מכשירי iPhone תומכת בהודעות MMS, הרי שהרשת של AT&T, שעדיין נהנית מבלעדיות על מכשירים אלה בארה"ב, תתמוך בהודעות מסוג זה רק בסוף הקיץ ● ההערכה היא, כי לפחות 10,000 בני אדם יצטרפו לתביעה

בתביעה ייצוגית שהוגשה כנגד החברות אפל (Apple) ו-AT&T נטען, כי הנתבעות הציגו בצורה מטעה את יכולתם של מכשירי iPhone לשלוח הודעות MMS ולקבלן. בכתב התביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בלואיזיאנה לפי החוק לסחר בלתי הוגן, נכתב כי החברות פרסמו בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונים כי מכשירי iPhone תומכים בהודעות MMS, למרות שלא ניתן עדיין לשלוח הודעות כאלה ולקבלן בארה"ב. מעריכים כי לפחות 10,000 בני אדם יצטרפו לתביעה.

"האזכור היחיד לכך שהתמיכה בהודעות MMS עדיין אינה זמינה בארה"ב מופיע בהערה שכתובה באותיות כה קטנות עד שכמעט ולא ניתן לקרוא אותן, ואומרת כי 'תמיכה בהודעות MMS תוצע ברשת של AT&T רק בסוף הקיץ'", על פי כתב התביעה.

התמיכה בהודעות MMS בלטה בהיעדרה במשך תקופה ארוכה בפלטפורמת iPhone, ונוספה רק בגרסה 3.0 של מערכת ההפעלה שהושקה בחודש יוני – ביחד עם תכונות נוספות שחסרו מאוד למשתמשי iPhone, דוגמת העתקה והדבקה, מנוע חיפוש ואפשרות למחוק את התוכן מרחוק. מחברת AT&T נמסר, כי התמיכה בהודעות MMS תוצע בסוף הקיץ ואילו מחברת אפל לא ניתן היה לקבל תגובה. בשתי החברות סירבו להתייחס לתביעה שהוגשה.

זו אינה התביעה היחידה שהוגשה כנגד שתי החברות – הן נאלצות להתמודד עם תביעה נוספת שהוגשה בניו יורק, על פיה קצב התקשורת ברשת הדור השלישי של AT&T נמוך מהמוצהר, ומכשירי iPhone נשרטים בקלות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים