סלקום תיכנס לתחום הטלוויזיה הרב ערוצית על גבי האינטרנט

החלטתה של החברה להיות חלק משוק ה-OTT TV לא מפתיעה, בהתחשב בעובדה שהערכות על כך מתרוצצות כבר חודשים ● מנכ"ל סלקום, ניר שטרן, טוען כי המהלך תואם לליבה העסקית של החברה

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום. צילום: סיון פרג'

דירקטוריון סלקום החליט על כניסת החברה לתחום שירותי הטלוויזיה על גבי האינטרנט, הידוע כ-Over the top TV או OTT TV – כך הודיעה היום (ג') החברה. במשרד התקשורת רואים את החלטת סלקום באור חיובי ואומרים כי היא תקדם את שוק הטלוויזיה הרב ערוצית בארץ.

אין בהודעת החברה הפתעה גדולה, שכן מזה חודשים מתרוצצות הערכות שהיא עומדת להיכנס לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית ברשת. יצוין כי הערכות דומות מתרוצצות לגבי פרטנר.

מנכ"ל סלקום, ניר שטרן, אמר כי "פתרון ה-OTT TV יאפשר לנו להציע חלופה אטרקטיבית לשירותי הטלוויזיה המסורתיים בכבלים או בלוויין". לדבריו, "שירותי הטלוויזיה על גבי האינטרנט סינרגטיים ומשלימים לליבת הפעילות של החברה".

ההודעה של החברה לא מפרטת באיזו טכנולוגיה ובאיזה מודל היא תציע את השירות וגם לא מוסרת על אילו ספקי תוכן היא תתבסס. בנוסף, נושא השוק הסיטונאי שמקדם משרד התקשורת לשימוש בתשתיות של בזק ו-HOT עדיין לא מוסדר. אחת ההערכות היא שסלקום הודיעה על המהלך מאחר שהיא מבינה שעניין השוק הסיטונאי עומד להיסגר בקרוב, וייתכן שהיא אף מתעתדת להתחיל להשקיע בקרוב בתחום.

שר התקשורת, גלעד ארדן, אמר כי "המהלך של סלקום יקדם את התחרות בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל ויסייע להוזלת המחיר הגבוה שאותו משלם כיום הצרכן הישראלי עבור שירותי טלוויזיה. משרד התקשורת יסייע ככל האפשר בעידוד ובקידום התחרות בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים