נמשכת מגמת ההתאגדות: עובדי גולן טלקום הצטרפו להסתדרות הלאומית

יותר ממחצית מעובדי החברה התאגדו בהסתדרות הלאומית, שמבקשת להיות ארגון מייצג שלהם ● העובדים הקימו ועד שקרא להנהלה לנהל עימם משא ומתן, כי "טובת העובדים היא טובת החברה" ● מגולן טלקום לא נמסרה תגובה

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום

עובדי גולן טלקום מבקשים גם הם לשמור על זכויותיהם ויזכו מעתה להגנתה של הסתדרות העובדים הלאומית, ששואפת להיות ארגון מייצג שלהם. על פי הודעת ההסתדרות הלאומית, יותר ממחצית מעובדי חברת הסלולר הצטרפו אליה במבצע בזק, תוך שבוע בלבד, וגם בימים אלה ממשיכים עובדים להצטרף באמצעות אתר האינטרנט שלה.

חנן צוריאלי, רכז האיגוד המקצועי בהסתדרות העובדים הלאומית, מסר כי כבר הוכרז על הקמת ועד הפעולה מטעם העובדים, ושמות חבריו נמסרו לבעלים ולמנכ"ל החברה, מיכאל גולן. בארגון קראו להנהלת החברה להכיר בהתאגדות העובדים ולפתוח במשא ומתן עימה לחתימה על הסכם קיבוצי.

העובדים הודיעו בדף הפייסבוק (Facebook) של הוועד כי "אנחנו שמחים לבשר שהוכרז ועד יציג בחברת גולן טלקום. כולנו תקווה כי הנהלת החברה תשכיל להכיר בוועד ולהיכנס איתנו למשא ומתן על תנאי עבודה ושכר".

"הזכות שלנו להתארגן ולשמור על הזכויות שלנו היא זכות בסיסית", אמרו בוועד הפעולה, וקראו להנהלה: "אל תבצעו מהלכים חד צדדיים. טובת העובדים, בסופו של יום, היא טובת החברה".

מההסתדרות הלאומית נמסר כי גולן טלקום היא חברת הסלולר האחרונה שעובדיה ניסו להתאגד, ולכן תנאי העבודה בה כיום יחסית טובים פחות לעומת החברות האחרות בענף. בנוסף, קם צורך בהתארגנות עובדים בחברה כדי לשמור על זכויותיהם, לאור העובדה שההנהלה מפטרת כל הזמן עובדים עם ותק, כי לא לאפשר לאנשים לצבור ותק ארוך מדי, לטעמה.

יתירה מכך, בהסתדרות העובדים הלאומית מזכירים את הסיסמה שטבע מיכאל גולן כשהשיק את החברה: "אל תהיו פראיירים", ומפנים אותה כעת כלפיו. "גם העובדים לא רוצים להיות פראיירים ולכן התאגדו, כדי לשפר את תנאי העסקתם", כתבו.

מגולן טלקום לא נמסרה תגובה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. א.א.

    מודל השכר שלנו נפגע בגולן וגם כה היה זה שכר מינימום .. כמו כן החברה מפטרת באופן קבוע חלק מהעובדים ומגייסת אחרים במקומם ויש מודל של קנסות לנציגי שירות שפוגע בשכרנו.גם התנאים הבסיסיים שהיו לנו בגולן בעבר שהיו הכי פחות טובים בשוק החלו להידרדר לאחרונה.

אירועים קרובים