גוגל מפתחת גירסה חדשה של מנוע החיפוש הפופולרי
ככל הנראה, פיתוח המנוע, המכונה בינתיים Caffeine, קשור בהשקתו המתוקשרת של בינג, מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט, ובשיתוף הפעולה בין הענקית מרדמונד ליאהו! ● אלכס ווטסון, עורך Custom PC: "השינוי העיקרי ב-Caffeine יהיה ככל הנראה באלגוריתמים, ואילו מראהו ישאר כמעט זהה לגירסה הנוכחית של מנוע החיפוש"
גוגל (Google) החלה לפתח גירסה חדשה למנוע החיפוש הפופולרי שלה, כך חשפה החברה. ככל הנראה, פיתוח המנוע החדש, המכונה לעת עתה Caffeine, קשור בהשקתו המתוקשרת של בינג (Bing), מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט (Microsoft), ובשיתוף הפעולה בין הענקית מרדמונד ליאהו! (!Yahoo).
בשלב זה מצוי המנוע החדש בשלב הבדיקות, ולא נמסר מתי מתוכננת השקתו. מאט קוטס, בכיר בגוגל, הכחיש, כי פיתוח המנוע החדש קשור בהתפתחויות האחרונות בשוק החיפוש: "אני אוהב את התחרות בשוק הזה, ורוצה הרבה ממנה, אבל אנו עובדים על השינוי המתוכנן של מנוע החיפוש מזה חודשים", כתב קוטס בבלוג שלו. "הדרך הטובה ביותר בשביל גוגל להצליח בשוק החיפוש היא להמשיך במה שעשינו בעשור האחרון – זאת אומרת, להתמקד באופן תכליתי בשיפור איכות החיפוש שאנו מעניקים".
לדברי אלכס ווטסון, עורך המגזין Custom PC, "מנוע החיפוש החדש של גוגל משקף את הטרנד הכללי של ה-'Real Time Webb'. המנוע ישים דגש על איסוף סיפורים בעלי אופי חדשותי, ודחיפה אינטנסיבית יותר של תוכן עדכני לראש תוצאות החיפוש". עם זאת, ווטסון העריך, כי "השינוי העיקרי ב-Caffeine יהיה ככל הנראה באלגוריתמים האחראים על החיפוש, ואילו מראהו ישאר כמעט זהה למנוע הנוכחי".
תגובות
(0)