יאיר פרנק, מנמ"ר משרד המשפטים, נבחר למנמ"ר המצטיין מטעם לשכת מנתחי המערכות

הפרס יוענק לפרנק בכנס השנתי של הלשכה, שיתקיים ביום ג' הקרוב בהפקת אנשים ומחשבים ● בנימוקי הפרס נכתב כי "פרנק הוביל את האגף למצוינות תפקודית ולמיצובו כאחד הטובים במשרדי הממשלה"

יאיר פרנק, מנמ"ר משרד המשפטים, יקבל ביום ג' הקרוב את פרס המנמ"ר המצטיין לשנת 2014 מטעם לשכת מנתחי המערכות. הפרס יוענק במסגרת הכנס השנתי של הלשכה, שייערך במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה בהפקת אנשים ומחשבים, והוא קרוי על שם לודוויג מיטווך ז"ל, מייסד NCR. בין מעניקי הפרס יהיה עלי מיטווך, מנכ"ל משותף ב-NCR .

הנימוקים לבחירתו של פרנק פורטו במכתב המלצה שנשלח לשי קוקי, יו"ר לשכת מנתחי המערכות. נכתב בו כי פרנק מוביל את אגף מערכות המידע של משרד המשפטים מזה ארבע שנים – הובלה שהביאה אותו "למצוינות תפקודית ולמיצוב האגף כאחד הטובים במשרדי הממשלה".

אגף מערכות המידע במשרד המשפטים משרת 50 יחידות, ביניהן גדולות כגון פרקליטות המדינה ואגף האפוטרופוס הכללי. "בשנים שבהן פרנק מנהל את האגף הורחבה מאוד פעילותו, ובוצעו פרויקטים של פיתוח והיקפי תפעול ותחזוקה", על פי הנימוקים. "הוא מיסד את פעילות האגף בסטנדרטים מתאימים לבתי תוכנה מהשורה הראשונה שכוללים, בין היתר, נהלי עבודה ופיתוח, ומערכות ניהול לתוכניות עבודה".

עוד צוין כי פרנק הביא לאגף רוח של מצוינות וגמישות תפעולית. "האגף תומך באופן קבוע בהליכי הקמת יחידות חדשות במשרד. בחודשיים האחרונים הוא תמך ביחידות הביקורת של התביעה ובתי הדין לעררים והעמיד לרשותם פתרונות מידע איכותיים בלוח זמנים קצר ביותר".

ההרצאות בכנס השנה יהיו במתכונת אתר TED, כאשר כל מרצה יציג במשך 18 דקות את הנושא עליו בחר לדבר. יפתחו את מליאת הכנס בכירים כגון פרופ' ישע סיון ממכון קולר לחדשנות באוניברסיטת תל אביב, פרופ' יונה מזרחי מהמכללה האקדמית עמק יזרעאל, פרופ' יאיר המבורגר מהמרכז לפסיכולוגית האינטרנט במרכז הבינתחומי בהרצליה וקובי ביטר, מנכ"ל מיה מחשבים. מליאת הבוקר תסתיים בהרצאה ייחודית של פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, שתגלה "איך להפוך ממנמ"ר מצומצם למנמ"ר מועצם".

החלק השני של הכנס ייפתח בפנל מרכזי אותו ינחה זיו מנדל, מנכ"ל משותף של ג'ון ברייס, ויסתיים בטקס הענקת פרסים, בהם פרס המנמ"ר המצטיין.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד שמבין

    המנמ"ר היחיד עם רעל בעיניים וסכין בין השיניים.

  2. יעל

    החלטה מצוינת לבחור במקצוען אמיתי ובנאדם עם נפלא

אירועים קרובים