אוטודסק הכריזה על פלטפורמה לתקן בסיסי להדפסות בתלת מימד

כוונתה של החברה עם הפלטפורמה החדשה, ספארק שמה, היא להביא את ההדפסה אל המיינסטרים על ידיד הוזלת הוצאות והתרכזות בפיתוח המעטפת ולא בליבת ההדפסה

אוטודסק

אוטודסק (Autodesk) הכריזה על פלטפורמה חדשה שאמורה לספק תקן בסיסי להדפסות בתלת מימד כדי להקל על הייצור והשימוש במדפסות מעין אלו. בעזרת הפלטפורמה, אותה היא מכנה ספארק (Spark), היא מקווה להביא את ההדפסה בתלת מימד גם למיינסטרים, וזאת מכיוון שהיא תספק אפשרות להוזיל הוצאות ולהתרכז בפיתוח המעטפת ולא בליבת ההדפסה בלבד.

אוטודסק תספק רישום בחינם לכל יצרנית מדפסות שתרצה בכך, ומעבר לכך היא תספק גם דגמי ייחוס בסיסיים שיאפשרו לכל יצרנית חומרה להגיע לשוק עם מדפסת תלת מימד יחסית במהירות. האופי הפתוח גם אמור לאפשר לפתח כלים שיספקו למשתמשים הסופיים שליטה רבה יותר בתוצאה הסופית של ההדפסה.

"באמצעות אספקת פלטפורמה שיתופית למדפסות תלת מימד, אנחנו נאפשר ליצרניות של מדפסות תלת מימד להתמקד בליבת התכנון והייצור של מדפסות תלת מימד. בנוסף, מכיוון שלספארק יש את הפוטנציאל לשילוב עם מספר מערכות הפעלה וכלים תכנוניים, אנחנו מקווים שהיא תגדיל במידה רבה את היכולת של מיליוני יותר אנשים ליצור הדפסות תלת מימד מתוכניות התלת מימד שלהם", מסר דובר של החברה.

הפלטפורמה מיועדת לכל רוחב השוק כולל יצרניות ומפתחי תוכנה, וכולל האפשרות להשתמש במגוון רחב של חומרים. החברה מסרה שהיא מתכוונת לעבוד עם יצרניות חיצוניות בכדי לשלב את ספארק במדפסות קיימו ובמוצרים עתידיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים