טוויטר השיקה פלטפורמת פרסום בשירות עצמי עבור עסקים קטנים ובינוניים בישראל

הרשת החברתית מאפשרת לעסקי SMB לפרסם באמצעות ציוצים מקודמים וחשבונות מקודמים, וכן מספקת כלי מחקר דרכו יכולים אותם עסקים לעקוב אחר הביצועים שלהם בה

טוויטר (Twitter) השיקה היום (ג') בישראל פלטפורמה שאמורה לאפשר לעסקים קטנים ובינוניים להגדיל את ההשפעה של פעילויות השיווק שלהם ברשת החברתית בעזרת פרסומות בשירות עצמי, לרבות ציוצים מקודמים וחשבונות מקודמים.

יחד עם הפלטפורמה החדשה מספקת טוויטר מחקר אנליטי עבור עסקים קטנים ובינוניים שמאפשר להם לעקוב אחר ביצועיהם בה, ללמוד יותר אודות התנהגות הלקוחות ולהתאים את הקמפיינים הפרסומיים שלהם, בכדי לקבל תוצאות טובות יותר.

ממחקר שערכה הרשת החברתית עולה כי 72% מהעוקבים באתר אחרי עסק קטן או בינוני ירכשו ממנו ו-30% ימליצו עליו.

הפלטפורמה הושקה היום גם בדרום אפריקה והיא כבר פועלת בארצות הברית, קנדה, בריטניה, אירלנד ויפן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים