שורה של חברות השיקו מחשבי Chromebook שמבוססים על מעבדי אינטל

אייסר, אסוס ולנובו ישווקו מחשבי Chromebook עם מעבדי סלרון, המבוססים על המערכת על שבב Bay Trail-M

שורה של יצרניות מיחשוב השיקו באחרונה מחשבי Chromebook חדשים שמבוססים על מעבדים של אינטל (Intel) ויצאו לשוק בחודשים הקרובים.  בסך הכול, מדובר ביותר מ-10 מחשבים חדשים. בנוסף, אינטל הכריזה על שימוש במעבדי סלרון המבוססים על המערכת על שבב Bay Trail-M במחשבי Chromebook וחשפה קטגוריה חדשה של מחשבי Chromebook המבוססים על הדור הרביעי של מעבדי Core i3.

מאינטל נמסר כי מעבדי הסלרון שהוכרזו מספקים עד 11 שעות של חיי סוללה. הם מציעים את הארכיטקטורה של החברה במגוון רחב של מחירים, במחשבים ניידים, שולחניים ומחשבי הכול באחד. הם שקטים (לא מצוידים במאוורר), דקים, קלים ורבים מהם באים עם מסכי מגע.

בין המחשבים שהושקו נמצא ה-Chromebook הראשון של לנובו (Lenovo) שמיועד לשימוש פרטי. הוא מגיע בשתי גרסאות: ה-N20 Chromebook וה-N20p Chromebook. אסוס (ASUS) הכריזה על ה-ASUS C200, עם מסך בגודל של 11.6 אינץ', ועל ה-ASUS C300, עם מסך בגודל של 13.3 אינץ'. שני המחשבים הללו יהיו זמינים החל מהקיץ הקרוב. ה-Chromebook C720 החדש של אייסר (Acer), שמגיע עם מעבד Core i3 מהדור הרביעי, יהיה זמין בשלב מאוחר יותר השנה.

כמו כן, דל (Dell) הכריזה על הרחבת ההיצע מבוסס הכרום שלה, שיכלול כעת קונפיגורציה נוספת של ה-Chromebook 11 מתוצרתה עם ה-Core i3 ואילו HP הודיעה כי ה-Chromebox שלה יהיה זמין בחנויות בארצות הברית ביוני. מחשב זה מצויד במעבד סלרון המבוסס על המיקרו-ארכיטקטורה Haswell ומסוגל להפוך כל מסך בבית למחשב גוגל כרום.

יצוין כי כל מחשבי ה-Chromebook החדשים בעלי מעבדי הסלרון יצוידו בפרוטוקול התקשורת האלחוטית 802.11ac של אינטל. מהחברה נמסר כי טכנולוגיה זו מציעה הספק גדול של עד פי שלושה.

באינטל טוענים כי כל מערכות הכרום (Chrome) החדשות מבוססות על מעבדים שייצורם לא כרוך בניצול וסכסוכים בין מדינות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים