גוגל מציגה: Android TV

החברה לא נרתעת אחרי כישלון ה-Google TV ● ספקים גדולים של יישומי וידאו כבר מתאימים את עצמם לפלטפורמה ● מהחברה נמסר כי מדובר ב"ממשק דיבור, לא פלטפורמה מיחשובית חדשה"

לפי דיווחים באתר The Verge גוגל (Google) עשויה להשיק ממשק טלוויזיה המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android), זאת לאחר הכישלון של גוגל TV.

האתר מתבסס על מסמכים שהשיג, המעידים על כך שגוגל עומדת להשיק "מתקפה" חדשה על הטלוויזיה הביתית, בשם Android TV. ספקים גדולים של יישומי וידיאו כבר מתאימים את עצמם לפלטפורמה, לפי הדיווחים, ומתכננים אפליקציות תואמות.

בשונה מגוגל TV, הפרויקט החדש לא יהפוך את הטלוויזיות למסכי סמארטפון ענקיים, אלא, כמו שכתוב במסמך – "Android TV הוא ממשק בידור, לא פלטפורמה מיחשובית. הרעיון הוא למצוא תוכן מהנה עם כמה שפחות חיכוך". השירות יהיה "קולנועי, משעשע, גמיש ומהיר".

התפיסה של גוגל לגבי השירות אומרת שהוא צריך להיות פשוט לשימוש, והחברה קוראת למפתחים לבנות יישומי טלוויזיה הכי פשוטים, ובממשק הכי פשוט שאפשר.

בעוד שהאנדרואיד היא הפלטפורמה שמתחת לממשק, הממשק עצמו יכלול סדרה של מעין "כרטיסים" המונחים על מדף, המייצגים סרטים, מופעים, אפליקציות, משחקים וכו'. כדי לבחור באחד הכרטיסים יהיה שלט רחוק עם ארבעה חצי כיוון – מימין ומשמאל היצע שונה בתוך קטגוריה, ולמעלה למטה –  מעבר בין קטגוריות, שבכל אחת מהן גם כן כמה מדפים עם אפשרויות בחירה. לפי הידיעה, הממשק יתמוך גם בקלט קולי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים