סלקום השיקה את מכשיר האנדרואיד הראשון בישראל

הגלאקסי i7500 של סמסונג הוא בעל מסך מגע AMOLED בגודל 3.2 אינץ', זיכרון פנימי של שמונה ג'יגה-בייט ומצלמת חמישה מגה-פיקסל עם פלאש ● עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום: "זהו שלב נוסף בהרחבת זירת 'הגן הפתוח' בסלולר, המאפשר ללקוחותינו לעשות התאמה מלאה ואישית של האפליקציות והתכנים שלהם במכשיר"

סלקום השיקה הבוקר (א') את מכשיר גלאקסי i7500 של סמסונג (Samsung), הפועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google). זאת, זמן קצר לפני השקת מכשירי ה-iPhone בישראל על ידי שלוש המפעילות הגדולות, ולפני השקת דגם המג'יק של HTC על ידי פלאפון. מחיר המכשיר: 105 שקלים, כולל הטבת סלקום נוויגייטור; למדברים בסכום שמעל 150 שקלים בחודש – 65 שקלים; ולמדברים מעל 399 שקלים – המכשיר מוצע בעלות של עשרה שקלים בלבד.

מכשיר הגלאקסי של סמסונג הוא בעל מסך מגע AMOLED בגודל 3.2 אינץ' ברזולוציה של 16 מיליון צבעים, בעל זיכרון פנימי של שמונה ג'יגה-בייט עם אפשרות להרחבה על ידי כרטיס זיכרון, והוא כולל גם מצלמת חמישה מגה-פיקסל עם פלאש. רכיבי הקישוריות בו כוללים Wi-Fi, בלוטות' סטריאופוני, מיקרו USB לחיבור למחשב, ורכיב GPS מובנה עם יישום מותאם של סלקום נביגייטור כהטבה לרוכשים, ללא תשלום.

במכשיר ייכלל גם יישומון לחיבור לחנות היישומים Android Market, והוא יאפשר גם חיבור למיילים פרטיים (POP3) וארגוניים (אקסצ'יינג'). בנוסף, תיכללנה בו אפליקציות מובנות של גוגל, כמו יו-טיוב (YouTube), ג'ימייל (Gmail) ועוד. מכשיר הגלאקסי יושק עם פיתוח ייחודי של סלקום, הכולל דפדפן מיני HTML, שער יציאה חדש לאינטרנט ויישומונים ייחודיים.

לדברי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום, "זהו שלב נוסף בהרחבת זירת 'הגן הפתוח' בסלולר, המאפשר ללקוחותינו לעשות התאמה מלאה ואישית של האפליקציות והתכנים שלהם במכשיר".

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, אמר עם ההשקה, כי "אני גאה לומר שסלקום היא הראשונה להציע כבר מהיום ללקוחות החברה את מכשיר האנדרואיד הראשון בישראל. סלקום היא המפעילה השלישית בעולם שמשיקה מכשיר זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים