הראל טכנולוגיות יישמה פתרונות וירטואליזציה של VMware ב-dbMotion; ההיקף: כמיליון שקלים

הפרויקט כלל העברה של כ-501 שרתים פיזיים לתשתית וירטואלית, והתקנת תשעה שרתי VMware ESX, שהוטמעו בסביבות הפיתוח והבדיקות של החברה ● בנוסף, כחלק מהפרויקט, הותקן בחברה מערך אחסון מסוג DS7400 של יבמ בנפח של כ-17 טרה-בייט

הראל טכנולוגיות מידע הטמיעה פתרונות וירטואליזציה של VMware בחברת dbMotion, העוסקת בפיתוח ושיווק פתרונות תוכנה לשיתוף ואינטגרציה של מידע רפואי. הפרויקט כלל העברה של כ-501 שרתים פיזיים לתשתית וירטואלית והתקנת תשעה שרתי VMware ESX, שהוטמעו בסביבות הפיתוח והבדיקות של החברה. שתי הסביבות אוגדו בתצורת אשכול זמינות גבוהה להתאוששות מאסון. בנוסף, כחלק מהפרויקט, הותקן בחברה מערך אחסון מסוג DS7400 של חברת יבמ (IBM) בנפח של כ-17 טרה-בייט. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכמיליון שקלים.

עבור סביבת הפיתוח של dbMotion הותקן פתרון VMware vCenter Lab Manager, שישמש את צוותי הפיתוח של החברה. הפתרון אמור לספק יכולות אוטומציה כדוגמת Self Service ו-Provisioning מהיר של סביבות מורכבות, כולל יכולת צילום של הסביבות ושיתוף לטובת פיתוח תוכנה מהיר ויעיל יותר. בנוסף, מערכת הניהול vCenter אמורה לספק יכולת איזון עומסים אוטומטית ושרידות גבוהה.

לדברי שרון דהן, מנהל מערכות מידע בחברת dbMotion, "תשתיות VMware הינן המענה הנכון עבורנו כיום. הן מביאות להוזלת עלויות כוללת, הן של המוצר והן של הארגון שלנו במונחי TCO. כמו כן, פתרון ה-Lab Manager מעניק לנו דינמיות מרבית לצרכי סביבות הפיתוח והבדיקה. אין ספק כי תשתיות וירטואליות מהוות כיום אבן דרך חשובה לקראת מעבר ארגונים למיחשוב ענן, תוך כדי התייעלות וחיסכון על ידי ניהול משאבים מרכזי, מוכנות לנפילה, איזון עומסים, תחזוקה מופחתת, וחסכון בצריכת משאבים אנושיים מתקניים ופיזיים".

ניר שוורץ, מנהל תיק הלקוח של dbMotion בהראל טכנולוגיות, אמר, כי "dbMotion בחרה להטמיע תשתיות וירטואליות של VMware בכדי לתעל באופן אופטימאלי את משאבי הארגון להתאוששות מאסון המשכיות עסקית. עם הקמת מערך ה-VMware, המתווסף למעבדת פיתוח שהוקמה ב-2008, השלימה החברה את הקמת אחת מסביבות המיחשוב המתקדמות בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים