יס: כ-2,000 מנויים חדשים נוספו ברבעון השני; ההפסדים קטנו ב-4.2% והסתכמו ב-95.1 מיליון שקלים
ההכנסות קטנו ב-0.98%, והסתכמו ב-376.1 מיליון שקלים, אך הנתון מיוחס לאירוע חד פעמי - הפסקת מכירת שירותי האינטרנט של החברה ● רון אילון, מנכ"ל יס: "ההצלחה שלנו להגדיל את מספר המנויים מוכיחה, כי יס ממשיכה לספק טלוויזיה טובה, עם תכנים מובילים, טכנולוגיה מתקדמת ושירות איכותי"
יס (yes) פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של 2009 . על אף שהכנסות החברה קטנו ב-0.98% והסתכמו ב-376.1 מיליון שקלים, הפסדיה הצטמצמו ב-4.23%, והסתכמו ב-95.1 מיליון שקלים. זאת, לאחר שספקית הטלוויזיה בלוויין הצליחה להגדיל את מספר מנוייה ב-2,000. הירידה בהכנסות היא חד פעמית, ונובעת בעיקר מהפסקת מכירת שירותי האינטרנט.
הרווח התפעולי של יס ברבעון השני של 2009 הסתכם בכ-59 מיליון שקלים – נתון המשקף עליה של כ-39% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אך ירידה של כ-10% לעומת הרבעון הקודם. ה-EBITDA הסתכם בכ-115 מיליון שקלים – עלייה של כ-11% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, וירידה של כ-6% לעומת הרבעון הקודם. מספר הלקוחות של החברה הגיע בסוף יוני 2009 לכ-562 אלף מנויים.
רון אילון, מנכ"ל יס: "על אף השפעות שליליות חד פעמיות על המאזן, ההצלחה שלנו לגייס 2,000 מנויים ברבעון מוכיחה, כי יס ממשיכה לספק טלוויזיה טובה, עם תכנים מובילים, טכנולוגיה מתקדמת ושירות איכותי".
תגובות
(0)