יס: כ-2,000 מנויים חדשים נוספו ברבעון השני; ההפסדים קטנו ב-4.2% והסתכמו ב-95.1 מיליון שקלים

ההכנסות קטנו ב-0.98%, והסתכמו ב-376.1 מיליון שקלים, אך הנתון מיוחס לאירוע חד פעמי - הפסקת מכירת שירותי האינטרנט של החברה ● רון אילון, מנכ"ל יס: "ההצלחה שלנו להגדיל את מספר המנויים מוכיחה, כי יס ממשיכה לספק טלוויזיה טובה, עם תכנים מובילים, טכנולוגיה מתקדמת ושירות איכותי"

יס (yes) פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של 2009 . על אף שהכנסות החברה קטנו ב-0.98% והסתכמו ב-376.1 מיליון שקלים, הפסדיה הצטמצמו ב-4.23%, והסתכמו ב-95.1 מיליון שקלים. זאת, לאחר שספקית הטלוויזיה בלוויין  הצליחה להגדיל את מספר מנוייה ב-2,000. הירידה בהכנסות היא חד פעמית, ונובעת בעיקר מהפסקת מכירת שירותי האינטרנט.

הרווח התפעולי  של יס ברבעון השני של 2009 הסתכם בכ-59 מיליון שקלים – נתון המשקף עליה של כ-39% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אך ירידה של כ-10% לעומת הרבעון הקודם. ה-EBITDA הסתכם בכ-115 מיליון שקלים – עלייה של כ-11% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, וירידה של כ-6% לעומת הרבעון הקודם. מספר הלקוחות של החברה הגיע בסוף יוני 2009  לכ-562 אלף מנויים.

רון אילון, מנכ"ל יס: "על אף השפעות שליליות חד פעמיות על המאזן, ההצלחה שלנו לגייס 2,000 מנויים ברבעון מוכיחה, כי יס ממשיכה לספק טלוויזיה טובה, עם תכנים מובילים, טכנולוגיה מתקדמת ושירות איכותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים