עכשיו זה רשמי: קווין טרנר, מנהל התפעול הראשי של מיקרוסופט, יגיע לארץ בנובמבר

טרנר יפתח את אירוע "עסקים וטכנולוגיה" שתקיים מיקרוסופט ישראל בתחילת נובמבר, ושם ישיק את מערכת ההפעלה החדשה של החברה, חלונות 7

מיקרוסופט (Microsoft) ישראל אישרה היום (ד'), כי קווין טרנר, מנהל התפעול הראשי (COO) של מיקרוסופט העולמית, יגיע לביקורו הראשון בישראל ב-3 בנובמבר כאורח הכבוד באירוע "עסקים וטכנולוגיה" שיקיים הסניף הישראלי. כזכור, ביקורו הצפוי של טרנר נחשף כבר אתמול באתר אנשים ומחשבים, כיממה לפני הפרסום הרשמי.

טרנר יציג בביקורו את חזונה של מיקרוסופט וישיק בישראל את חלונות 7 (Windows 7) למגזר העסקי. בנוסף, יציג טרנר את אסטרטגיית הענן (Software Plus Services) של מיקרוסופט ואת ההזדמנויות שהיא מציעה לכל ארגון. באירוע בתל אביב צפויים להשתתף כ-3,000 אנשי מקצוע ומנהלים מקהילת ה-IT והפיתוח, כמו גם מנהלים עסקיים.

טרנר (44) משמש כמנהל התפעול והעסקים הראשי האחראי על כלל גופי השיווק, המכירות, השירותים וה-IT במיקרוסופט העולמית. תחת ניהולו עובדים 46,000 איש, שהיו אחראים בשנת הכספים 2008 להכנסות בהיקף של 53 מיליארד דולרים. טרנר חבר בהנהלה המצומצמת של מיקרוסופט, ויחד עם סטיב באלמר – מנכ"ל מיקרוסופט העולמית, מתווה את האסטרטגיה וכיווני הפעולה של החברה.

סיגל קלמנסון קושניר, סמנכ"ל השיווק במיקרוסופט ישראל: "לקהילת העסקים ולקהילה המקצועית בישראל תהיה הזדמנות בלתי אמצעית להתרשם מהמוביל של החדשנות העסקית של מיקרוסופט ברמה העולמית. טרנר יציג במהלך ביקורו את החיבור בין טכנולוגיה ועסקים, בדגש על מערכת ההפעלה חלונות 7 במגזר העסקי, וכיצד טכנולוגיות עתידות להשפיע על כושר התחרות וההצלחה של כל ארגון, בארץ ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים