Software AG: שיתוף הפעולה עם אינטל חסך 75% בעלויות החומרה

טכנולוגיית Terracotta BigMemory של החברה אותה הריצו על גבי מעבד Xeon E7 v2 של ענקית השבבים, איפשרה טיפול בכמויות מידע עצומות, והפחיתו את מספר השרתים הנדרשים

11/03/2014 19:25

בפתיחת תערוכת CeBIT השבוע הודיעה Software AG על תוצאות בדיקות משותפות של פלטפורמת ה-TerraCotta BigMemory על המעבד החדש Xeon E7 v2 של אינטל (Intel). המעבד מטפל בעד 12 טרה-בייט של זיכרון. בשילוב עם יכולות BigMemory, ארגונים יכולים להאיץ יישומים עסקיים קריטיים ולקבל גישה בזמן אמת לזיכרון בהיקפים עצומים של נתונים.

כעת, הרחבת זיכרון ה-RAM בשרת v2 Xeon E7 המבוסס על מעבד יחיד מאפשרת ל-Software AG ולאינטל לנצל באופן מיטבי את משאבי החומרה ולהגדיל ה-TCO (עלות הבעלות הכוללת) של חומרת זיכרון באופן משמעותי. לדוגמה, בדיקות בתנאים של 6 טרה ביט זיכרון RAM, הראו כי למרות שנפח הנתונים גדל, רמת הביצועים נשארת קבועה ומהירות התגובה הינה ברמה של תת אלפיות השנייה. בכך הוכח למעשה שאינטל ו- Software AG מפחיתות את מספר השרתים הנדרשים לאשכול בגודל של 100 טרהבייט ביותר מ-75%.

קארל היינץ שטרייביך מנכ"ל Software AG. צילום: פלי הנמר"ככל שהפריסה של מכשירים לבישים תהיה גדולה יותר, כך תועמק החדירה של האינטרנט למארג החיים. כל ארגון חייב לשים דגש על איסוף וכריית זרמים עצומים של על מנת לזהות הזדמנויות לפני המתחרים. מדובר במידע בקנה מידה עצום, אשר עלול להוביל, למשל, לביקוש לשירותים מותאמים אישית בזמן אמת עבור כל אדם על פני כדור הארץ", אמר ג'ון בייטס, CTO לפעילות עסקית חכמה ו-Big Data ב-Software AG. "כיום, עם אינטל, אנחנו מביאים את היכולת הזאת לכל הארגונים, תוך צמצום משמעותי של עלויות ניתוח נתונים בקנה מידה גדול".

על פי תחזיות אנליסטים, צפויים התקנים לבישים לייצר 5% מהמכירות של 1,000 החברות הגלובליות הגדולות עד לשנת 2020. Software AG הציגה בתערוכה כיצד טכנולוגיות מבוססות In-memory וטכנולוגיות עיבוד נתונים מורכבים תומכות בלקוחות מסוג זה. ההדגמה החיה הציגה שימוש במשקפי גוגל גלאס עבור אינטראקציה עם התהליכים העסקיים של הקמעונאיים ושותפיהם.

"ארגונים שיצליחו לפעול על בסיס מידע עדכני, רלוונטי ומדויק שיתקבל בזמן התרחשותם של האירועים, יוכלו להשיג יתרון תחרותי רציני", אמר קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG, והוסיף כי "על ידי ניצול נכון של ההאצה בביצועים, קיבולת זיכרון ואמינות של משפחת מוצרי Intel Xeon, יאפשרו פתרונות Terracotta BigMemory לאחזר ולנתח נתונים בכמויות גדולות במיוחד. זאת, על מנת להגיב לשינויים בזמן – אתגר שהיה כמעט בלתי אפשרי עד לא מזמן".

Software AG ואינטל הדגימו את פלטפורמת TerraCotta BigMemory עם המעבד החדש של אינטל ב-CeBIT 2014, בהנובר, גרמניה

ג'ון בייטס, CTO של פעילות עסקית חכמה ו-Big Data ב-Software AG, מכריז על הצלחת שיתוף הפעולה עם אינטל

אינטל ו-Software AG שותפים טכנולוגיים ליישום Big Data לייעול מוצרים פיזיים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים