Software AG הציגה פתרון לניתוח תהליכים ומידע עסקי

הפתרון, IBO, מאפשר לבצע את הניתוח בצורה ויזואלית ולקשר אותו לפעולות חכמות בזמן אמת ● מנכ"ל החברה, קארל היינץ שטרייביך, הציג בתערוכת CeBIT כיצד הפתרון מסייע לחברת לוגיסטיקה גדולה לנתח כמויות עצומות של מידע ממגוון מקורות

10/03/2014 18:00

Software AG הציגה בתערוכת CeBIT 2014, שמתקיימת בימים אלה בהנובר, גרמניה, שורה של טכנולוגיות לארגונים, בהן פלטפורמת IBO (ר"ת Intelligent Business Operations). הפלטפורמה מאפשרת ניתוח תהליכים ומידע עסקי בצורה ויזואלית, וקישורם לפעולות חכמות בזמן אמת, והצגתה היא חלק מהמוטו של החברה לתערוכה: הדרך לארגון דיגיטלי (The Road to the Digital Enterprise) .

קארל היינץ שטרייביך, המנכ"ל העומד בראש Software AG זה עשור, אמר כי "לא כל חברה כיום היא דיגיטלית, אולם כל חברה חייבת להפוך לכזו על מנת להתמודד טוב ולבדל את עצמה ממתחרותיה בשוק". הוא הציג כיצד הפלטפורמה מסייעת לענקית לוגיסטיקה לחסוך מיליוני דולרים בשנה בכך שפלטפורמת IBO מייעלת את מערך ההובלה שלה. על לקוחותיה של Software AG המאיצים את עסקיהם באמצעותה נמנים ענקי הפיננסים והבנקאות HSBC, סיטי, BBVA וקרדיט סוויס.

קארל היינץ שטרייביך מציג כיצד Software AG משנה את הכנסותיה מתמהיל הפתרונות שלה, כך שכבר בתוך חמש שנים 80% מהן יגיעו מהמוצרים לארגון הדיגיטלי החדש. זאת, לעומת רק 20% לפני שש שנים, אז 80% היו מערכות עיבוד תנועות מסורתיות ADABAS/NATURAL. צילום: פלי הנמר

באמצעות IBO ניתן לנטר ולנתח מידע במהירות, כדי לאפשר קבלת החלטות חכמה בזמן אמת, ולקדם את יישומן המיידי בתהליך עסקי אוטומטי. היא כוללת את פתרון ARIS, שמאפשר קבלת החלטות עסקיות, תהליכים עסקיים וניהול ארכיטקטורת IT ארגונית, ומקדם את הארגון בדרכו להפוך לדיגיטלי.

הפלטפורמה היא פרי פיתוח פנימי בן שלוש שנים ורכישה שביצעה Software AG במסגרת אסטרטגיית המיזוגים שלה. היא מחברת מספר מוצרים לכדי פלטפורמת אחת. אחד מהם הוא Terracotta Universal Messaging, תשתית מסרים מתקדמת ו-Terracotta Big Memory, לאחסון וניתוח של מידע רב בזיכרון ה-RAM. מוצרים נוספים הם Apama, שמיועד לניתוח מידע מתמשך ולזיהוי תבניות וטרנדים, מבוסס Events ומאפשר שיפור קבלת ההחלטות לטובת מינוף הזדמנויות ונטרול איומים, כמו גם ניהול ביצועים של תהליכים עסקיים (PPM) וטיובם לטובת עמידה בחוזי שירות; ו-Presto, פתרון ויזואליזציה ותחקור מידע להפקת תובנות עסקיות.

דרך הטיפול ב-Big Data מציעה Software AG פלטפורמת זמן אמת לאינטגרציה של תהליכים עסקיים בעידן הענן, המובייל, הרשתות החברתיות והמודיעין העסקי. צילום: פלי הנמר

באמצעות השילוב בין IBO לניהול Big Data מאפשרת הפלטפורמה לנתח כמויות עצומות של מידע בזמן אמת. אחת מלקוחות Software AG היא חברת לוגיסטיקה מובילה המיישמת באמצעות פלטפורמת IBO ניתוח מידע המופק מ-Big Data. החברה מעבדת בזמן אמת מגוון רחב של מקורות מידע כגון תנועות של אוניות, מזג האוויר וכן מידע אודות זמינות שירותים בנמלי ים, על מנת להאיץ משלוחים ושירותים עבור לקוחותיה. פלטפורמת IBO מסייעת לה לחסוך כ-1,500 טון דלק בשנה ומצמצמת את הזיהום הנובע מפליטת פחמן דו חמצני מאמצעי התחבורה שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים