אורנג' פותחת 40 מעבדות שירות ברחבי הארץ

החברה החליטה לחזור לשיטה הישנה ולהציע את שירות התיקונים בסניפים שונים במקום במעבדה מרכזית אחת ● השירותים יינתנו ללקוחות כל החברות, לעתים במחירים זולים יותר מאשר במעבדות הפרטיות

רבעון מעורב לפרטנר

פרטנר הופכת את הגלגל: אחרי שלפני כמה שנים היא סגרה את המעבדות שלה ברחבי הארץ ואיחדה את התיקונים שהיא מבצעת למעבדה מרכזית אחת, היא החליטה לחזור לשיטה הישנה ולהקים מעבדות ברחבי הארץ. החברה הכריזה היום (א') על מהלך MyOrangeExpress, במסגרתו היא תפרוס רשת מעבדות תיקונים למכשירי קצה, מוסמכות על ידי היצרנים, במרכזי השירות והמכירות ובחנויות החברה ברחבי הארץ. בשלב הראשון כבר פועלות 15 מעבדות ועד סוף השנה ייפרסו 40 בסך הכול.

כרגע מיועדות המעבדות ללקוחות אורנג' בלבד, אך בסוף הרבעון השני של השנה מתכננת פרטנר לפתוח את המעבדות לכל בעלי המכשירים מכל החברות.

המעבדות מציעות שירות תיקונים תוך שעתיים ומעניקות שלושה חודשי אחריות על התיקון. בפרטנר אף טוענים שמחירי התיקון זולים יותר לעומת המעבדות הפרטיות. לדוגמה, החלפת מסך iPhone 5 תעלה במעבדה של החברה 500 שקלים וניקוי קורוזיה בכל המכשירים – 150 שקלים.

על פי פרטנר, כ-70% מהתקלות קשורות לפלסטיקה, תוכנה, תצוגה, רמקול, מיקרופון ושקע טעינה – תקלות אותן אפשר לתקן באופן מיידי. התקלות המורכבות יותר יטופלו במעבדה המרכזית בתוך שני ימי עסקים והלקוחות ימשיכו לקבל מכשיר חלופי.

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבת הקמעונות בפרטנר, ציין כי "מספר המעבדות לתיקון מכשירים סלולריים גדל בצורה משמעותית בשנתיים האחרונות, ולצדן קיימות מעבדות רבות שאינן מקצועיות או מוסמכות. המעבדות שלנו ייתנו פתרון לתקלות בנושאים המאפשרים זאת כבר בעת פנייתם הראשונה לתיקון מכשירם, בפרק זמן של עד שעתיים בלבד. המעבדה הארצית ממשיכה במתכונתה הנוכחית ונותנת מענה לתקלות מורכבות, שדורשות טיפול מעמיק יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים