דרוש: משחק דיגיטלי שיעזור להנחית חללית ישראלית על הירח

עמותת SpaceIL, שבונה חללית ישראלית קטנה וחכמה, תערוך תחרות לבניית מנגנון הדמיה שיאפשר לנווט אותה לנחיתה ● התחרות תתקיים במסגרת פסטיבל הסרטים טרייבקה בניו-יורק והזוכים יקבלו 25 אלף דולר

חושבים שאתם יכולים לעצב משחק דיגיטלי שהנושא שלו הוא הנחתת החללית הישראלית הראשונה על הירח? אם כן, התחרות בשם "מכוונים לירח" מיועדת בדיוק בשבילכם. מדובר בתחרות שנערכת בשיתוף פעולה של SpaceIL, עמותה ישראלית שבונה חללית קטנה וחכמה במסגרת תחרות Google Lunar X Prize, עם פסטיבל Games for Change, שייערך בסוף אפריל בניו-יורק.

במסגרת התחרות מבקשת SpaceIL לבנות מנגנון הדמיה בשיתוף הקהל בו ניתן יהיה לנווט את החללית הלא מאוישת אל עבר הנחיתה על הירח. העמותה מבקשת להפיק מכך נתונים מקיפים, שאמורים לסייע לה למטב את פעילות החללית בעולם הפיזי. בין היתר, מדובר בנתונים על המסלולים והתמרונים השונים שבהם יבחרו השחקנים להשתמש. ניתוחם יסייע ל-SpaceIL לבחון דרכים נוספות לייעול אלגוריתם הנחיתה שלה, שהוא אחד הגורמים החשובים ביותר של המסע לירח.

ניתן להירשם לתחרות עד 14 במרץ, כשעד 21 בו ייבחרו שלושת המועמדים הסופיים ויקבלו על כך הודעה. אלה יציגו את הרעיונות שלהם מול הקהל במסגרת הפסטיבל, שיחל ב-22 באפריל. הצוות המנצח יזכה ב-25 אלף דולר ובאפשרות לשיתוף פעולה עם SpaceIL ביצירת הפרויקט.

הפסטיבל השנתי יתקיים כחלק משבוע החדשנות, במסגרת פסטיבל הסרטים הניו-יורקי המפורסם טרייבקה. התחרות ממומנת על ידי קרן שוסטרמן.

כפיר דמרי, מייסד שותף ב-SpaceIL, אמר כי "התועלת שלהו מהיוזמה הזו היא כפולה: ראשית, המשחק תורם ליישום החזון החינוכי שלנו – לעורר השראה בקרב הדור הבא ולקדם חינוך למקצועות המדע והטכנולוגיה, ומהווה דרך מעשית ומהנה ללימוד חקר החלל. שנית, נוכל להשתמש בנתונים שייאספו מהמשחק כדי לייעל את אסטרטגיית הנחיתה שלנו במשימה האמיתית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים