בינת תקשורת יישמה שירות שיחות וידיאו בבנק לאומי; היקף הפרויקט: כחצי מיליון שקלים

השירות, לאומי V, מבוסס על מוצרים וטכנולוגיות מבית רדוויז'ן ואמור לספק ללקוחות הבנק שירותים בטכנולוגיית הדור השלישי, כולל שיחה עם הבנקאי ושיתוף קבצים באמצעות וידיאו דרך האינטרנט וטלפונים ניידים ● ששון מרדכי, ראש אגף ייצור ותיקשוב בבנק לאומי: "המערכת החדשה מהווה פריצת דרך בתחום הבנקאות הישירה"

בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, הטמיעה לאחרונה שירות שיחות וידיאו המכונה לאומי V' עבור לקוחות בנק לאומי. השירות, המבוסס על מוצרים וטכנולוגיות מבית רדוויז'ן, אמור לאפשר ללקוחות שירותים בטכנולוגיית דור שלישי, כולל שיחה עם בנקאי ושיתוף קבצים באמצעות וידיאו דרך האינטרנט וטלפונים ניידים ותרגום השיחה בזמן אמיתי לשפת הסימנים, על מנת להגביר את הנגישות לשירותי הבנק מרחוק עבור אוכלוסיית לקויי השמיעה והחירשים. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך ביותר מחצי מיליון שקלים.

לדברי ששון מרדכי, ראש אגף ייצור ותיקשוב בבנק לאומי, "המערכת החדשה מהווה פריצת דרך בתחום הבנקאות הישירה, ומספקת ערך בונה אמון ביחסי הלקוחות עם נציגי השירות בבנק. המערכת מאפשרת אספקת שירותי בנקאות גם עבור לקוחות בעלי ליקויי שמיעה, אשר נמנעו מהם עד היום. זוהי דוגמא מובהקת של חיבור טכנולוגיות שונות ליצירת ערך ללקוח".

אלדד ניסני, מנהל מכירות למגזר הפיננסי בבינת תקשורת מחשבים, אמר, כי "פתרונות תקשורת בעולם הוידיאו מתפתחים בקצב מואץ ונתפסים כאטרקטיביים בקרב הלקוחות. אנו משלבים יכולות של קול, וידיאו ונתונים בשיחה איכותית, המאפשרת לכל לקוח נגישות לבנקאי מכל מקום ובכל זמן – קפיצת מדרגה בקשר בין בנקים ולקוחותיהם בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים