מיקרוסופט תשחרר כלי שיסייע למשתמשי XP להעביר את המחשב שלהם למערכת מתקדמת יותר

הכלי, שמכונה PCMover Express for Windows XP, יאפשר למשתמשים לבחור בדיוק את מה הם רוצים להעביר ● בנוסף, משתמשי XP המחוברים לשירות העדכונים של מיקרוסופט יראו על המסך פעם בחודש הודעה שמזכירה להם שתאריך הפסקת התמיכה במערכת הולך ומתקרב

מיקרוסופט (Microsoft) עתידה לשחרר בימים הקרובים כלי שיעזור למשתמשי חלונות XP להעביר את המסכים וההגדרות שלהם מהמחשב הקיים למחשב שמבוסס על מערכת הפעלה מתקדמת יותר, חלונות 7 (Windows 7) ומעלה. הכלי, שמכונה PCMover Express for Windows XP, פותח על ידי חברת לפלינק (Laplink) והוא יאפשר למשתמשים לבחור בדיוק מה הם רוצים להעביר.

הענקית מרדמונד עתידה להפסיק את התמיכה בחלונות XP ב-8 באפריל השנה ואת התמיכה ביישום האבטחה Microsoft Security Essentials ב-14 ביולי בשנה הבאה. עד אז, משתמשי XP המחוברים לשירות העדכונים של מיקרוסופט יראו על המסך פעם בחודש הודעה שמזכירה להם שהתאריך הולך ומתקרב. הם יוכלו לקבוע שההודעה לא תופיע יותר, אך במקביל יוכלו ללחוץ על קישור לדף שמספק הסברים לגבי הפסקת התמיכה וההשלכות שלה.

למרות המאמצים הרבים שמשקיעה מיקרוסופט לשכנע את בעלי חלונות XP לעבור למערכת הפעלה מתקדמת יותר, ההערכה היא כי הנתח שלה עדיין משמעותי ועומד על 29%.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יהודית

    מיקרוסופט הם האשמים העיקרים במצב, כיוון שלא ניתן לרכוש מערכת הפעלה Windows7 כדי לשדרג. גם לאורך השנים לא היה ניתן לרכוש אותה אלא רק עם מחשב חדש. בארץ בכל מקרה זה המבב, לכן, מי שלא רוצה לעבור ל Win8 אין לא ברירה אחרת.

אירועים קרובים