גוגל השיקה ממשק ל-AdWords שמאפשר לאתר לקוחות תוך שמירה על עלויות הפרסום

בין היתר, יוכל המשתמש בממשק החדש להגדיר מראש עבור אילו נתונים במסע הפרסום הוא רוצה לקבל התראות, להסתכל בגרף ביצועים של המודעה שפרסם ולאתר ביתר קלות נתונים חשובים, שיכולים לעזור לו בתהליך קבלת ההחלטות ● ריקי דרורי, סמנכ"ל השיווק של גוגל בישראל: "הכלי החדש יסייע ללקוחות שלנו להתייעל"

גוגל (Google) השיקה ממשק חדש עבור תוכנית הפרסום בקישורים ממומנים AdWords, המאפשרת למפרסמים לאתר לקוחות פוטנציאליים תוך שליטה מלאה על עלויות הפרסום. מגוגל נמסר, כי היא עיצבה מחדש את הממשק של AdWords, כך שיאפשר ניהול מהיר, ברור ואינטואיטיבי יותר עבור המפרסם.

במסגרת הממשק החדש, יוכל כל משתמש להגדיר מראש עבור אילו נתונים במסע הפרסום ירצה לקבל התראות. כך, לדוגמה, הוא יוכל לקבל התראה כאשר תקציב הפרסום שלו הולך להסתיים, או כאשר כמות החשיפות ירדה באופן משמעותי. מהחברה נמסר, כי התראות כאלה יאפשרו למשתמש לבצע את התיקונים הנחוצים לו ללא איבוד זמן יקר.

תוכנה נוספת המוטמעת בממשק החדש היא גרף ביצועים. נתוני מסע הפרסום יוצגו בו באופן ויזואלי, באמצעות גרפים שיאפשרו לזהות במהירות מגמות בביצועים. כך, יוכלו המפרסמים לעקוב אחר שינויים במספר המבקרים המגיעים מקמפיינים ב-AdWords, לבחון לאורך זמן את אחוזי ההקלקה (CTR) מול עלויות ההקלקה או מול המיקום הממוצע בעמוד, לזהות איזה אחוז מהתקציב היומי של מסע הפרסום מנוצל ולזהות ימים שבהם הביקושים לשירותים שהמפרסם מציע גבוהים יותר.

הממשק החדש אף כולל מסננים, המאפשרים לאתר בקלות נתונים חשובים שיכולים לעזור לו לקבל החלטות שישפרו את הביצועים של מסע הפרסום. כך, הוא יוכל לזהות, לדוגמה, את המילים היקרות ביותר, הקבוצות שמקבלות את החשיפה הגבוהה ביותר והמודעות שמביאות לתוצאות הטובות ביותר.

במסגרת פונקצית העריכה הישירה, יוכל המפרסם לערוך מהעמוד שבו הנתונים מוצגים. באופן זה, ניתן לשנות תוכן מודעה, תקציב מסע פרסום או הצעת מחיר להקלקה בצורה נוחה, ללא צורך בפתיחת עמוד נפרד לעריכה.

בנוסף, השיקה גוגל את Bid Simulator – כלי הממחיש למפרסם בצורה גרפית את ההשפעה האפשרית של שינויי הצעות המחיר לקליק (bids) על תוצאות מסע הפרסום. על אף שאין הוא יכול לחזות את העתיד, נתוני הסימולטור מאפשרים למפרסם לראות מהו פוטנציאל המבקרים באתר וכיצד ניתן להגדיל את מספר הגולשים תוך שליטה על עלויות הפרסום.

ריקי דרורי, סמנכ"ל השיווק של גוגל בישראל, אמרה, כי "הממשק החדש מאפשר למפרסמים לבחון את תוצאות הפרסום שלהם בצורה נגישה וברורה יותר, ויסייע להם להתייעל כדי שיקדישו פחות זמן לניווט במערכת ויותר זמן לקבלת החלטות הטובות לעסקיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים