וואלה!: גידול של 4.2% ברווח הנקי, שהסתכם ברבעון השני של 2009 ב-4.46 מיליון שקלים
הכנסות הפורטל גדלו ב-12.33% והסתכמו ב-31.2 מיליון שקלים, לעומת 27.8 מיליון ברבעון המקביל אשתקד ● מספר הגולשים היומיים בוואלה! חצה את קו המיליון, ומספר הגולשים החודשי עלה על חמישה מיליון ● אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "בחודשים האחרונים חלה פריצה משמעותית בהיקף הביקוש לפרסום בווידיאו באינטרנט, וכל שטחי הפרסום שלנו מסוג זה כבר מכורים מראש לתקופות ארוכות"
פורטל האינטרנט וואלה! פרסם את תוצאותיו העסקיות לרבעון השני של 2009, מהן עולה כי מגמת הגידול ברווחיות האתר נמשכת. הרווח הנקי של וואלה! הסתכם ב-4.46 מיליון שקלים – גידול של 4.21% לעומת 4.28 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה לאחר קיזוז העמלות המשולמות למשרדי הפרסום הסתכמו ב- 31.2 מיליון שקלים – גידול של 12.33% לעומת 27.8 מיליון ברבעון המקביל בשנה שעברה.
הרווח הגולמי של וואלה הסתכם ב-17.1 מיליון שקלים לעומת 15.4 מיליון ברבעון המקביל אשתקד – גידול של 11.04%. בחישוב חציוני היו לחברה הכנסות בסך 61.36 מיליון שקלים – גידול של 17.12% לעומת 52.39 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי החציוני של החברה עמד על 34.3 מיליון שקלים – גידול של 17.45% לעומת 29.2 מיליון שקלים במחצית הראשונה של 2008. הרווח הנקי במחצית הראשונה של 2009 הסתכם ב-10.06 מיליון שקלים – גידול מרשים של 30.33% לעומת 7.72 מיליון במחצית הראשונה של 2008.
ברבעון השני של 2009 המשיך וואלה! להיות הפורטל המוביל בישראל מבחינת כמות הגולשים: מספר הגולשים היומיים באתר חצה את קו המיליון, ומספר הגולשים החודשי עלה על חמישה מיליון. בנוסף, וואלה! הינו האתר הפופולארי ביותר בישראל בקרב כל קהלי היעד, כך שבכל קבוצת גיל יש בו יותר גולשים מאשר בכל אתר תוכן אחר.
אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "במקביל לחיזוק תחומי הליבה – הכנסות מפרסום וממסחר אלקטרוני – החברה פועלת בכל תחומי הצמיחה המהותיים באינטרנט. בחודשים האחרונים חלה פריצה משמעותית בהיקף הביקוש לפרסום בווידיאו באינטרנט מצד מפרסמים ומשרדי פרסום, כך שכל שטחי הפרסום שלנו מסוג זה מכורים מראש לתקופות ארוכות".
תגובות
(0)