ויזה אירופה: "הכפלנו את זמינותם של שירותי התשלום בסלולרי וללא מגע"

מהחברה נמסר כי כיום ישנם 80 מיליון כרטיסים שמאפשרים תשלומים ללא מגע, וכ-1.3 מיליון מסופים לעסקות מהסוג הזה

ויזה אירופה חשפה אתמול (ג'), במהלך קונגרס הסלולר העולמי שנערך בברצלונה, סטטיסטיקות מעניינות בנוגע לתשלומים בטלפון הנייד במהלך עסקות אשראי. מויזה אירופה נמסר שהחברה הכפילה, יחד עם שותפותיה, את זמינותם של שירותי התשלום בסלולרי במהלך 12 החודשים האחרונים.

יש לציין, שהשותפות של ויזה חשובה, מפני שכדי לספק שירות כזה היא נדרשת לשיתופי פעולה עם גורמים בתעשיות המובייל והתשלומים. על תשלומים כאלה להיות מצד אחד מאובטחים מאוד, ומהצד השני להיות זמינים ומהירים.

מארי קארול האריס, ראש חטיבת מובייל בוויזה אירופה, הסבירה את הנושא: "תשלומים באמצעות הטלפון הנייד אינם ניתנים ל מימוש רק באמצעות חברה אחת. מדובר ביצירת הטכנולוגיה וגם בקיומו של היקף הפעילות הדרוש ליישומה. אנו יושבים בליבה של אקוסיסטם חדש ובכך אנו מאפשרים לשותפינו לספק את התשלומים באמצעות הטלפון הנייד."

במהלך השנה החולפת נכנסה ויזה לספרד, צרפת, גרמניה, טורקיה, ואיטליה, ובבריטניה והולנד השירות יחל, כך נמסר מהחברה, באביב 2014. מוויזה נמסר כי כיום ישנם כמעט 80 מיליון כרטיסים ללא מגע שהחברה הנפיקה, וכ-1.3 מיליון מסופים לעסקות מהסוג הזה. כמו כן, מספרם של המותגים הלאומיים והקמעונאים הקטנים המקבלים תשלום ללא מגע ממשיך לצמוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים