בזק בינלאומי נכנסת לשוק הטלפונים הקוויים; תפעל תחת הקידומת 076

החברה מתכוונת להציע שיחות חינם בין מנוייה, ולשווק חבילת בסיס בתעריף של שמונה אגורות לטלפונים קוויים ו-33 לניידים, בנוסף למגוון חבילות נוספות ● מנכ"ל בזק בינלאומי, איציק בנבנישתי: "אנחנו לא מתחרים במחיר מול הטלפונים הקוויים הקונבנציונליים, אלא מציעים הרבה יותר שירותים"

אחרי 013-נטוויז'ן ו-012-סמייל, נכנסת גם ספקית האינטרנט הגדולה ביותר בארץ, בזק בינלאומי, לתחום הטלפוניה הקווית. ואולם, בניגוד לשתיים האחרות, בזק בינלאומי מתחרה למעשה בחברה האם שלה. בשלב ראשון יוצע השירות החדש ללקוחות פרטיים בלבד, היות ובמגזר זה מותר לקבוצת בזק להחזיר תחרות, מכיוון שהיא איבדה בו נתח שוק של יותר מ-15%. מי שירכוש את הקו כקו נוסף, ולא יעבור לבזק בינלאומי במסגרת ניידות המספרים, יקבל מספר המתחיל בספרה 5, תחת הקידומת 076.

במסגרת השירות, השיחות בין מנויי הרשת של בזק בינלאומי יינתנו ללא תשלום. מעבר לכך, החברה תציע גם מגוון רחב של חבילות. מי שלא ירצה לרכוש חבילה כלשהי, ישלם שמונה אגורות לדקה לטלפונים נייחים ו-33 אגורות לדקה לטלפונים ניידים. בנוסף, תציע בזק בינלאומי חבילות משולבות של אינטרנט וטלפון ביתי.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר בשיחה עם אנשים ומחשבים, כי מבחינת החברה שלו התחרות היא פחות על המחיר ויותר על השירות, תוך ניצול העובדה שלבזק בינלאומי רשת ה-IP הגלובלית הגדולה בישראל. לדבריו, כאשר שיעור חדירת תשתית האינטרנט בישראל הוא 90%, אין משמעות לשאלת העלות הנוספת של ההתחברות. כל מה שנדרש כדי להצטרף לשירות הוא קו ADSL או חיבור אינטרנט בכבלים.

"אנחנו לא מביאים מוצר תחליפי שבא להתחרות במחיר", אמר בנבנישתי. בגלל שהמוצר שלנו הוא אינטרנטי, הלקוחות יכולים, למשל, להיכנס לפורטל ולנתב את השיחות שלהם לאן שהם רוצים; הם יכולים להשתמש בסופטפון ולהתקשר מהמחשב הנייד גם מחו"ל, להפנות את המענה הקולי למייל (כקובץ קול) ועוד. לא מדובר בטלפון רגיל, אלא במוצר בעל ערך מוסף שמתאים לקו שלנו כחברת אינטרנט ו-IP מובילה. זאת, כהמשך לשירותי אחסון יישומים, ניהול שרתים, דטה-סנטר, מרכזיות IP ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים