אבי בראל, בינת אלקטרוניקה: "בעידן החדש, חוויית המשתמש הופכת לקריטית"

"כל ארגון מתמודד עם מגמות בעולם ה-IT כמו BYOD וניידות, ולא תמיד יודע לבדוק את המרכיבים האלה", אמר בראל, מנכ"ל החברה

"בעידן החדש נידרש להבטיח את איכות השירות וחוויית המשתמש ברמה הגבוהה ביותר, למרות המורכבות הרבה הקיימת ברשתות התקשורת והמיחשוב", כך אמר אבי בראל, מנכ"ל בינת אלקטרוניקה.

בראל דיבר בפתחו של כנס שערכה בינת אלקטרוניקה בנושא פתרונות ניטור מתקדמים. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') במלון שרתון בתל אביב. הכנס נשא את הכותרת Think nGeniusONE, במסגרתו הוצגו פתרונות NetScout, אותה מייצגת בינת אלקטרוניקה, והשתתפו בו עשרות רבות מלקוחות החברה.

בינת אלקטרוניקה, אמר בראל, היא חלק מקבוצת רד-בינת, "וליבת העיסוק שלה היא מיקסום חוויית המשתמש, תחום שאפשרי היום יותר מתמיד". החברה, הסביר, צמחה בעולם הבדיקות, "ומטרתנו לדאוג לכך שמערכות ה-IT יעבדו לשביעות רצונם של המשתמשים".

על מנת שהמערכות והרשתות יעבדו בצורה המיטבית, הוסיף בראל, "נדרש תכנון נכון ומראש, הכולל בדיקות. רובנו עושים טסטינג כשיש בעיה, וזה לא נכון ומאוחר מדי. אם מתחילים לאתר את הבעיה כאשר מישהו מהמשתמשים זועק כי משהו לא עובד – זה מאוחר מדי. אנו רוצים לספק את יכולת העבודה התקינה והמהירה ברמה התשתיתית והאפליקטיבית. אנו רוצים לתת גם זמינות גבוהה אשר תתמוך בעסק באופן מירבי ומיטבי".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

סביב עיסוק הליבה של החברה, אמר בראל, "אנו פועלים גם בעולמות היישומים, מכשירי הקצה, אבטחת מידע, מיטוב הרשת, תקשורת אחודה, ותשתיות תקשורת. בעבודה נכונה של בדיקות וניטור – ביכולתנו להביא את ה-Delivery הנכון יותר ללקוחות. אנו עוסקים בכל שכבות הרשת, לא רק ניתוח וניטור – אנו יודעים לדמות עומסים ובדיקות ביצועים, שהם מרכיב מרכזי לעבודה התקינה".

כל ארגון כיום, הסביר בראל, "מתמודד עם כמה מהמגמות החדשות בעולם ה-IT, ובהן ניידות, BYOD, יישומים ארגוניים נערמים מיום ליום – ולא תמיד יודעים לבדוק את המרכיבים הללו. אנו מציעים שירותים רחבים בתחום, כי יותר ממחצית מעסקינו הם מול חברות היי-טק, כך שאנו יודעים לנתח רכיבי IT מבחינת ביצועים. יש לנו ראייה שונה, עם מבט מקצה לקצה על הרשת. אנו יודעים לאתר את הבעיות בנתב, במתג, במאזן העומסים, בפיירוול ובכל שאר הגורמים ברשתות התקשורת והמחשבים בארגון".

"אנו עונים למגמות בדיקות וניטור ביצועי הרשתות", סיכם בראל, "הפתרון אותו אנו מייצגים משתלב במגמה העולמית של מעבר ממערכות מבוססות סוכנים למערכות נטולות סוכנים – על מנת לא לשעבד משאבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים