מיקרוסופט תמשיך לספק תוכנה להגנה מפני רושעות לחלונות XP

החברה הודיעה שהיא תעשה כן על אף שהיא מפסיקה באפריל את התמיכה במערכת ההפעלה המזדקנת ● עם זאת, היא תפסיק את אספקת תוכנת ההגנה ביולי 2015

מיקרוסופט (Microsoft) תמשיך לספק תוכנה עבור יישומי ההגנה מפני רושעות בחלונות XP גם אחרי תאריך סיום התמיכה הרשמי במערכת ההפעלה המזדקנת – כך הודיעה החברה בבלוג הרשמי של מרכז ההגנה מרושעות שלה. עם זאת, הענקית מרדמונד חזרה והדגישה שהיא לא מתכוונת להאריך את התמיכה במערכת ההפעלה לאחר תאריך היעד, 8 באפריל שנה זו, והארכת התמיכה בחותמות ובמנוע של יישומי ההגנה מוגבלת גם היא, ותסתיים ב-14 ביולי 2015.

"המטרה שלנו היא לאפשר לארגונים לסיים את ההגירות שלהם מחלונות XP", הודיעה מיקרוסופט, תוך שהיא מציינת שעבור הלקוחות העסקיים מדובר ב-System Center Endpoint Protection ,Forefront Client Security ,Forefront Endpoint Protection ו-Windows Intune, כשהם פועלים בסביבת XP. מבחינת המשתמשים הצרכניים מדובר בהמשך עדכון עבור Microsoft Security Essentials, יישום ההגנה החינמי שמציעה החברה.

עם זאת, במיקרוסופט מזהירים כי "המחקר שלנו מראה שהיעילות של פתרונות הגנה מפני רושעות במערכות הפעלה שכבר לא נתמכות מוגבלת. הרצת פתרון מוגן היטב מתחיל בשימוש בתוכנה וחומרה מודרניות, שתוכננו כך שהן עוזרות להתמודד עם מפת האיומים של ימינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים