מארק בניוף: "הוויתור על קית' בלוק היה הטעות הגדולה ביותר של אורקל"

מנכ"ל Salesforce.com כינה את הנשיא החדש שלו "איש המכירות הטוב ביותר שנראה אי פעם בענף התוכנה הארגונית"

אחד היעדים שהציב מארק בניוף, מנכ"ל ויו"ר Salesforce.com, לשנת 2013 היה להגדיל את המכירות ללקוחות ארגוניים גדולים – כך על פי ידיעה שפורסמה ב-InformationWeek. לשם כך נזקק בניוף לאיש המכירות הבכיר של אורקל (Oracle), קית' בלוק, אותו ניסה ללא הצלחה במשך עשור.

הוא הצליח רק לאחר שנשיא אורקל, מארק הארד, הסכים לוותר על שירותיו של בלוק, בעקבות תכתובות לא מחמיאות של האחרון על מוצרי סאן (Sun) ועל הארד עצמו, שנחשפו במהלך המשפט בין אורקל ל-HP. ב-Salesforce ישמש בלוק כנשיא וסגן יו"ר הדירקטוריון.

"הטעות הגדולה ביותר שעשה הארד אי פעם הייתה לוותר על שירותיו של בלוק, משום שהוא ככל הנראה מנהל המכירות הטוב ביותר שנראה אי פעם בענף התוכנה הארגונית" אמר בניוף לקבוצה של עיתונאים ביום ד', באירוע שערכה Salesforce בניו-יורק.

בלוק הצטרף לחברה בפועל רק לאחר תקופת צינון של שנה, ומקורות המקורבים לאורקל ציינו כי הארד לא היה האדם היחיד שהיה מעורב בהחלטה לוותר על שירותיו של בלוק. אורקל עצמה מתקשה בתקופה האחרונה להציג צמיחה, למרות תוכנית ההבראה של הארד, בעוד ש-Salesforce מהדקת לאחרונה את קשריה עם HP, שהפכה לאחרונה לקוחה גדולה ושותפה שלה.

לא היה ניתן להשיג את תגובת אורקל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים