אינטרנט בינת הטמיעה פתרון ADS ב-Leverate; ההיקף: חצי מיליון שקלים

פתרון ה-ADS יאפשר ל-לברייט לקשר את כל לקוחותיה ברחבי העולם, רובם ברוקרים המחוברים לשירותיה, למערכת העברת תוכן משותפת, ובאמצעותה להאיץ פרסום יישומים בעלי תכנים דינמיים במערכות המסחר

אינטרנט בינת מקבוצת רד-בינת הטמיעה פתרון ADS (ר"ת Application Delivery as-a-Service) מבית Aryaka בחברת לברייט (Leverate). היקף הפרויקט מוערך בחצי מיליון שקלים.

פתרון ה-ADS יאפשר ל-לברייט לקשר את כל לקוחותיה ברחבי העולם, רובם ברוקרים המחוברים לשירותיה, למערכת העברת תוכן (CDN) משותפת, ובאמצעותה להאיץ פרסום יישומים בעלי תכנים דינמיים במערכות המסחר. רשת זו מאפשרת חוויית משתמש אופטימאלית עבור משתמשי הקצה הפזורים ברחבי העולם כאילו היו מחוברים לרשת מקומית.

לברייט מספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור ברוקרים בתחום הפורקס והבינארי. אינטרנט בינת היא חברת שירותי תקשורת משולבים, אבטחת מידע ואירוח שרתים, הפעילה בשוק התקשורת מאז 2001. שירותי החברה כוללים תקשורת אינטרנט וטלפוניה, אחסון, גיבוי ו-DR למערכות ולמידע ארגוני, ושירותי ניטור ואבטחת מידע.

Aryaka מספקת פתרונות ענן עבור קישורים בינלאומיים הכוללים יכולות דחיסה, האצה והפצת תכנים ואפליקציות על גבי רשתות בינלאומיות, וזאת ללא צורך בהשקעה מצד הלקוח ברכישת ציוד יקר, קישורים פרטיים ייעודיים ותקורה ניהולית.

שמוליק הבר, מנכ"ל אינטרנט בינת, אמר כי "לברייט היא הראשונה בישראל המטמיעה את פתרון ה-ADS של Aryaka. עולם הכספים דורש העברת מידע מהירה על פני מרחקים גדולים, כנגזר מחשיבותו הפיננסית של המידע המועבר והמהירות שבה חייבות החלטות להילקח על בסיס מידע זה. הפתרון יסייע ללברייט לאפשר למשתמשיה גישה מהירה, נפחי תעבורה גבוהים ושיפור זמני התגובה באתרים – כל זאת ללא צורך ברכישת חומרה ומשאבים ייעודיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים