ג'רמי קורמול, קוני: "כיום יש כאוס דיגיטלי, ועל המנמ"ר מוטלת האחריות לפתור זאת"

"לא יכול להיות מצב בו ארגונים יחכו לשירות או יישום חדש למובייל במשך חצי שנה ויותר", אמר מנהל המכירות האזורי של החברה לאנשים ומחשבים, במסגרת ביקורו בישראל ● לדבריו, "הפתרון שלנו מספק חוויית לקוח טובה יותר, מה שמביא לשימור לקוח אפקטיבי"

"לארגונים כיום יש יישומים דיגיטליים ניידים בודדים. אולם בתוך שנה-שנתיים, לכל ארגון יהיו עשרות רבות של יישומים שכאלה. על המנמ"רים יוטל לנהל באופן מושכל את הכאוס הדיגיטלי הזה שנחת עליהם", כך אמר ג'רמי קורמול, מנהל מכירות אזורי בקוני (Kony).

קוני מיוצגת בארץ בלעדית מזה כחודש על ידי HMS-הלפרין יועצים. קורמול הגיע לארץ על מנת להיפגש עם לקוחות ולהתרשם מהנעשה בשוק הפיתוח הרב ערוצי לעולם הנייד. לדבריו, "לצד הצורך לתקשר עם הלקוחות באופן רב ערוצי – בכל ארגון וארגון נדרש לפשט את סביבת הפיתוח הרב ערוצי בעולם הנייד, אף שהדבר קשה, בשל ריבוי מערכות ההפעלה. בעולם הפיתוח המסורתי, הפיתוח אורך חודשים, וכרוך בעלויות רבות. בימינו, לא יכול להיות מצב בו ארגונים יחכו לשירות או יישום חדש למובייל במשך 8-6 חודשים".

קוני, אמר קורמול, "פיתחה פלטפורמת פיתוח אפליקציות לעולם הנייד. בפלטפורמה הושקעו 2,000 שנות אדם, והיא מתמקדת בפתרונות של יישומים ללקוחות פיננסיים. על פי חברות המחקר, אנו חברת המובייל הצומחת ביותר בעולם". הוא הוסיף כי החברה "הוקמה בשנת 2007 וכעבור שנתיים שחררנו לשוק את הגרסה הראשונה של הפלטפורמה. מאז אנו גדלים בהיקף המכירות שלנו ב-20% מדי רבעון. החברה מונה כיום 1,500 עובדים ומחזיקה בצוות הפיתוח הגדול ביותר בתחום העוסק ביישום פתרונות חדשניים בתחום המובייל. כך אנו מאפשרים ללקוחות חוויית משתמש אחידה ורב-ערוצית, חוויית משתמש שאינה נפגמת. הפלטפורמה 'מדברת' בעשרים שפות ומוטמעת בארצות רבות".

"יש יותר מ-350 לקוחות בעולם, ביניהם בנקים ובתי השקעות גדולים, דוגמת RBS, ג'יי. פי. מורגן צ'ייס (JPMorgan Chase), סיטי בנק (Citi bank) ו-HSBC, ועוד", אמר. "לצד המגזר הבנקאי, יש לנו לקוחות ענק נוספים, דוגמת קוקה קולה (Coca-Cola) וסימנס (Siemens). יש לנו 80 לקוחות שהתברגו ברשימת פורצ'ן 500. אנו מספקים יכולת לעצב ולפתח את היישומים, יכולת הטמעה שלהם, יחד עם יכולת ניהול של היישומים, עם שרת התיזמור שלנו. בדרך זו אנו מספקים פלטפורמה מקצתה לקצה לעולם הדיגיטלי הנייד".

מה מתקבל בשל פיתוח רב-ערוצי?
"רמת השירות שאתה, כמנמ"ר או ראש צוות פיתוח, יכול להבטיח ללקוחות – גדלה משמעותית. אנו מספקים לך את היכולת לבנות יישומים גנריים, באופן מהיר. השימוש בפלטפורמה שלנו מספק יכולת לפתח קוד בסיס אחד, אותו ניתן להריץ בסביבה רב-ערוצית, בכל סוגי המכשירים הסלולריים הקיימים בשוק, טאבלטים ואף במחשבים שולחניים, כולל דורות קודמים. הפלטפורמה מאפשרת שימוש ביישומים ויכולות רבות מוכנות, 'ישר מן הקופסה' לתחום הבנקאות – המאפשרים זמן הגעה קצר בהצגת יכולות חדשות לשוק.

יתרונות נוספים נובעים מהעובדה שאנו מתחייבים לתמוך בצורה אוטומטית בכל מכשיר חדש שיוצא לשוק, ללא צורך בכל פיתוח נוסף – בתוך חודש ימים מרגע הופעת המכשיר החדש בשוק. בדרך זו, עם הפלטפורמה שלנו, מתקבלת אפשרות להחדרה מהירה של שירותים והצעות ערך חדשות, בסביבה רב ערוצית דינמית; יש יכולת להעמיק את הקשרים עם הלקוחות באופן משמעותי; וישנה הפחתת עלויות ניכרת הכרוכה בפיתוחים". עוד הוא הוסיף כי החברה מספקת מענה לרגולציות השונות ולבעיות אבטחת המידע הקיימים בעולם הנייד.

"השנה חברת המחקר גרטנר (Gartner) מיקמה אותנו ברביע הקסם שלה כחברה מובילה בתחום ניהול התוכן והיישומים הארגוניים", סיכם קורמול. "אנו המענה למנמ"ר ולמנהל העסקי הנדרש ליישומים בלא פשרות, עם ממשקים לכל פתרונות אבטחת המידע הנדרשים, ולכל מערכות ה-ERP וה-CRM. הפתרון שלנו מספק חוויית לקוח טובה יותר, מה שמביא לשימור לקוח אפקטיבי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים