גוגל חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם הממשלה

ענקית האינטרנט חתמה על הסכם הבנות לפיו תסייע בהנגשת מאגרי מידע לציבור, תעמיק את קשריה עם סטודנטים להנדסה ותקדם חברות סטארט-אפ ישראליות

ממשלת ישראל וגוגל (Google) חתמו היום (ג') על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי נרחב שיעסוק בחילופי ידע ומידע.

שר האוצר יאיר לפיד ומנכ"ל גוגל ישראל מאיר ברנד חתמו על מזכר ההבנות. שיתוף הפעולה לחילופי ידע בין הממשלה יובל על ידי מטה התיקשוב במשרד האוצר.

שיתופי הפעולה ייערכו בכמה תחומים: מפגשי ממשל-מפתחים, שיהוו פלטפורמה נוספת עבור חברות הזנק ישראליות להכיר את מדיניות הממשלה ותוכניות העבודה שלה; קמפוס גוגל בתל אביב ייארח מפגשים בין נציגי הממשלה ובין חברות הזנק מקומיות; הנגשת מאגרי מידע לשימוש הציבור בסיוע גוגל; שיתוף פעולה עם אוניברסיטת בן גוריון בנגב, במסגרתו תושק תכנית מלגות לסטודנטים מתחומי ההנדסה, מחשבים ומדיניות ציבורית; וסיוע מצד ענקית האינטרנט לממשלה כך שתקדם תוכניות ממשל אסטרטגיות למען חברה דיגיטלית, בתחומי החינוך, תעסוקה, פריון, בריאות וקידום עסקים קטנים.

"מזכר ההבנות גובש מתוך הכרה בחשיבותה של הטכנולוגיה להנגשת מידע ושירותים ממשלתיים, להפחתת הנטל הבירוקרטי, לשיפור השירות הממשלתי לאזרחים ולעסקים ואף לצמיחת המשק", נמסר מהאוצר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עידו

    אין בלוף יותר גדול מזה. אולי יש, אבל בהחלט אחד הגדולים. לגוגל אין כל מידע שהיא תרצה או מסוגלת להחליף עם אחרים. גוגל בנויה על זה שהיא בעצם חייה על ידע של אחרים.

אירועים קרובים