דו"ח: זינוק של 91% בהורדת אפליקציות במהלך ימי חג המולד

חרף העלייה המטאורית, הנתונים מעידים על התמתנות בשימוש במכשירים הניידים לעומת שנים קודמות

במהלך ימי חג המולד נרשם זינוק של 91% בהורדת אפליקציות למכשירים ניידים, בהשוואה לממוצע היומי בשלושה השבועות הראשונים של חודש דצמבר. כך על פי נתונים שפרסמה חברת המחקר Flurry, המתמחה במובייל.

הסיבה העיקרית לעלייה המטאורית: מספרם הגדול של האנשים שזכו לקבל טלפון חכם כמתנת חג מולד ומיהרו להוריד יישומים עבור המכשיר החדש שלהם. עם זאת, שיעור הגידול בהורדות היה מתון בהשוואה לשנים קודמות, דבר שמעיד על ההבשלה ההדרגתית של שוק היישומים. "בחג המולד נרשם השנה שיא חדש במספר ההורדות, אך ההתמתנות היחסית של שיעור הגידול מעידה על כך שהטלפונים החכמים הופכים מצעצועים נוצצים לבני לוויה שימושיים בחיי היום יום", צוין בדו"ח החברה.

בסך הכל, מספר האפליקציות שהורידו המשתמשים בחג המולד השנה היה גבוה ב-11% מזה שנרשם בשנה שעברה. ביום ממוצע בשנת 2013 היה מספר ההורדות גבוה ב-25% בהשוואה לשנה שעברה. שיעור זה נמוך בהרבה משיעור הגידול שנרשם בשנת 2012, שעמד על 90%, ובשנת 2011, בה הוא עמד על 97%.

"לצרכנים רבים במערב אירופה ובמדינות דוברות האנגלית, שווקים גדולים של מכשירים ניידים שבהם חוגגים את חג המולד, יש כבר טלפונים חכמים או מחשבי לוח. לצרכנים שמשתמשים כבר במכשיר שני, שלישי או רביעי, יש כבר יישומים מועדפים שבהם הם נוהגים להשתמש, והם מורידים אותם יישומים ספציפיים ולא ממהרים לנסות יישומים חדשים", נכתב לסיכום בדו"ח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים