אנקור הטמיעה מערכות אחסון וגיבוי של נט-אפ בסולל; היקף הפרויקט: כמיליון שקלים

ההטמעה ארכה כארבעה חודשים, וכללה קונסולידציה של שרתים ויישום טכנולוגיה למניעת שכפול נתונים ● שריג צור, מנכ"ל אנקור: "בזכות הפרויקט, לסולל יש כעת את האפשרות לחסוך בשטח אחסון"

אנקור יישמה בסולל פרויקט אחסון, גיבוי והקמת אתר התאוששות מאסון, המבוסס על פתרונות נט-אפ (NetApp). היקף הפרויקט, שהסתיים בימים אלה, נאמד במיליון שקלים.

סולל עוסקת בפיתוח ובשיווק מערכות של אנרגיה סולארית. במסגרת הפרויקט, שארך כארבעה חודשים, יישמה אנקור מערכת אחסון של נט-אפ בתצורת אשכול במטה החברה במרכז הארץ, ומערכת נוספת לאתר ההתאוששות מאסון בבית שמש. לשתי המערכות יחדיו יש קיבולת אחסון של 14 טרה-בייט, והן עובדות על היבט השכפול במשותף.

עוד כלל הפרויקט קונסולידציה של שרתים לסביבה וירטואלית של VMware. כמו כן, המערכת מספקת שימוש ביכולת FlexClone, המאפשרת לבצע שכפול נתונים במהירות ובצורה שקופה ווירטואלית, וזאת מבלי להגדיל את נפח הדיסק. במהלך הפרויקט יושמה גם טכנולוגיה למניעת שכפול נתונים, דה-דופליקציה, המאפשרת לחסוך בשטח האחסון באמצעות איתור נתונים כפולים מיותרים, ואיחודם.

בנוסף למערך האחסון והחווה הוירטואלית, הוטמע גם מערך גיבוי מבוסס קלטות שהורכב מתוכנת הגיבוי NetVault וספריית גיבוי של יבמ (IBM), אשר חוברה ישירות אל התיקיות. גיבוי התיקיות אל הקלטות יתבצע בפרוטוקול NDMP וללא הפרעה לרשת הארגונית.

שריג צור, מנכ"ל אנקור, אמר כי "בזכות הפרויקט, לסולל יש כעת את האפשרות לחסוך בשטח האחסון ולהימנע משמירת נתונים כפולים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים