טוויטר השיקה יישומון חיפוש מיוחד לבתי עסק
היישומון כולל אפשרות להזנת שם החברה, שמות של מוצרים או שמות מותגים, כדי לאתר עדכונים בני 140 תווים שכוללים אותם ● כמו כן, פרסמה החברה מדריך למשתמש, ובו עצות, כמו: לנסח את העדכונים בשפת דיבור ובנימה ידידותית ולהימנע מהפצת דואר זבל ● בטוויטר מקווים, כי בתי העסק ישתמשו ביישומונים החינמיים הללו, ומאוחר יותר ירכשו יישומונים שיוצעו בתשלום
חברת טוויטר (Twitter) השיקה בסוף השבוע שני כלים חדשים שמיועדים לבתי עסק: יישומון חיפוש ומדריך למשתמש. זאת, במטרה שבמשך הזמן יתרגלו העסקים להשתמש בטוויטר, ומתוך תקווה שבעתיד גם יצרכו שירותים שיוצעו בתשלום.
ביישומון החיפוש אפשר להזין את שם החברה, שמות של מוצרים או שמות מותגים, כדי לאתר עדכונים בני 140 תווים שכוללים אותם. המדריך למשתמש כולל המלצות לפרסום עדכונים, כמו: לנסח את העדכונים בשפת דיבור ובנימה ידידותית ולהימנע מהפצת דואר זבל – כמו גם סיפורי הצלחה של חברות שהסתייעו בשירות העדכונים דוגמת פפסי (Pepsi), דל (Dell) וחברת התעופה JetBlue. אנשי טוויטר אף מציעים להיעזר בשירות כדי להפיץ תלושי הנחה, עצות לקנייה והודעות על אירועים שעורכת החברה המשתמשת בשירות.
ביז סטון, ממייסדי טוויטר, כתב, כי "אנו מתמקדים בהגברת התועלת שניתן להפיק מהשירותים שלנו, ואלה רק הצעדים הראשונים".
תגובות
(0)