שליש מקוראי אנשים ומחשבים: גם בחופשה – אנחנו נשארים בארץ

31.86% מהמשתתפים בסקר השיבו, כי יבלו את החופשה שלהם בישראל, לעומת 26.4% שייצאו לחוץ לארץ ● ברוב גדול של מקומות העבודה - 72% - אין כלל חופשה מאורגנת ● ב-10% נמשכת החופשה המאורגנת יותר משבוע

היכן אתם מתכוונים לבלות השנה את חופשת הקיץ – בארץ או בחו"ל? זאת השאלה שנשאלו קוראי אנשים ומחשבים בסקר שערך האתר לאחרונה, בעיצומה של תקופת החופשות במקומות העבודה. 31.86% השיבו, כי הם מתכננים לנסוע במהלך החופשה שלהם לחוץ לארץ, בעוד 26.4% מסרו, כי הם נשארים בארץ.

עוד עולה מתוצאות הסקר, כי במקומות העבודה של 72% מהמשיבים אין חופשה מאורגנת. זאת לעומת 15% שדיווחו על חופשה מאורגנת של שבוע, ו-10% שהשיבו שהחופשה המאורגנת נמשכת במקומות העבודה שלהם יותר משבוע.

מסקר שערך אתר ג'וב מאסטר, ושתוצאותיו פורסמו בשבוע שעבר, עולה, כי 36% מהעובדים בהיי-טק נשארים זמינים לעבודה שלהם גם בזמן החופשה – בין אם באמצעות המחשב הנייד או הטלפון הסלולרי. על פי הסקר, שיעור העובדים שבודקים מה קורה במקום עבודתם גם בימי החופשה בהיי-טק הוא הגבוה מכל התחומים במשק. במקום השני ניצב תחום שוק ההון והפיננסים, עם 29%, והרחק מאחור – תחום המכירות, עם 12%.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אודליה

    לכותבי הכתבה , תשימו לב שפרסמתם נתונים הפוכים בכותרת הכתבה לנתונים הרשומים בגוף הכתבה , כדאי לעדכן לנתונים הנכונים ...

אירועים קרובים