סינריון: שירות חדש מאפשר שליחת קו"ח ישירות מהמובייל

תוסף חדש למערכת החברה יאפשר למחפשי עבודה לקרוא על משרות שעשויות לעניין אותם ולהגיש את מועמדותם מכל מקום בו הם נמצאים - באמצעות הסמארטפונים והטאבלטים

סינריון השיקה היום (ב') תוסף משלים למערכת גיוס העובדים שלה, Synerion Recruitment, שמאפשר למחפשי עבודה לשלוח קורות חיים גם באמצעות טאבלט או סמארטפון.

השירות החדש נקרא "הפורטל למועמד" והוא מהווה חלק אינטגרלי מעמוד המשרות הפתוחות באתר האינטרנט של החברה המגייסת. מועמד פוטנציאלי יכול להגיש את מועמדותו למשרה המתאימה לכישוריו ולהיחשף למשרות נוספות שעשויות לעניין אותו. מאחר שהשירות נתמך גם בטאבלטים ובסמארטפונים, מחפש המשרה יכול להגיש את המועמדות מכל מקום שבו הוא נמצא.

"מבחינתו של העובד יש כאן ערוץ נוסף לחיפוש משרה והעברת קורות חיים", אמר איל תמיר, סמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון. "המועמד יכול לאתר משרות רלוונטיות עבורו על פי תחומים או מילות מפתח.

בניגוד למשלוח רגיל של קורות חיים, שהניסוח שלהם בדרך כלל לא מותאם לדרישות המשרה כפי שניסחה החברה המגייסת, באמצעות הפורטל המועמד יכול לשים דגש על היכולות הספציפיות הנדרשות. בכך הוא מעלה את סיכויי ההתאמה שלו".

Synerion Recruitment מאפשרת ניהול משרות, קליטת קורות חיים של מועמדים ממגוון מקורות פופולריים, למשל דואר אלקטרוני ורשתות חברתיות. היא בונה מאגר מועמדים ומצליבה את הנתונים שלהם מול דרישות התפקיד, לצורך סינון המועמדים המתאימים ביותר לדרישות הארגון. כל זאת נעשה תוך מעקב ותיעוד אוטומטי של שלבי תהליך הגיוס. ניתן באמצעות המערכת לבצע ניהול, מעקב ותיעוד אוטומטי של שלבי תהליך הגיוס, כולל הפניות וסיכום ראיונות עם המועמדים. עם סיום התהליך, כל המידע שנצבר על המועמד זמין לאחזור ותחקור ומועבר לתיק האישי של העובד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גלקסי 5

    מעניין אם זה יהיה זמין בגלקסי 5 :P

אירועים קרובים