עשור להשקת המסנג'ר: מיקרוסופט ישראל משיקה שירות מבזקים בשם Messenger Alerts

באמצעות השירות החדש יקבלו המשתמשים עדכונים ישירות למסנג'ר ● על פי דו"ח של קומסקור, מסנג'ר היא תוכנת המסרים המידיים הנפוצה בעולם, בפער של כ-150% מהבאות אחריה - ICQ ו-Yahoo Messenger ● ליאור צורף, סמנכ"ל שיווק בחטיבת האונליין של מיקרוסופט ישראל: "מסנג'ר הוא כלי התקשורת הפופולארי ביותר בארץ. בקרב צעירים, הוא הפך לאמצעי תקשורת עיקרי - לעיתים אף יותר מהטלוויזיה ומהסלולר"

מיקרוסופט (Microsoft) מציינת היום (ד') עשור להשקתה של תוכנת המסרים המיידיים מסנג'ר (Messenger). התוכנה היא משירותי הרשת הבולטים של הענקית מרדמונד, והיא נפוצה כיום בקרב כ-330 מיליון משתמשים פעילים ב-76 מדינות. בארץ משתמשים בתוכנה כ-1.6 מיליון בני אדם, ולרגל האירוע הודיעה מיקרוסופט ישראל על השקתו של שירות מבזקים חדש בשם Messenger Alerts. באמצעות השירות יקבלו המשתמשים עדכונים בנושאי חדשות, כלכלה, בידור, וספורט ישירות למסנג'ר.

על פי נתוני חברת המחקרים קומסקור (comScore), כ-60% מהמשתמשים בתוכנות מסרים מידיים בעולם מבצעים זאת באמצעות המסנג'ר, והם מעבירים מדי יום 9.4 מיליארד מסרים באמצעות התוכנה. מסנג'ר היא תוכנת המסרים המידיים הנפוצה ביותר בעולם, בפער של 150% מהבאות אחריה – Yahoo Messenger ו-ICQ. על פי נתוני מיקרוסופט, הגיל הממוצע של משתמש המסנג'ר בעולם הוא 26 וחצי שנים, ואורכה של שיחה ממוצעת כ-5 דקות.

ליאור צורף, סמנכ"ל שיווק בחטיבת האונליין של מיקרוסופט ישראל: "מסנג'ר הוא כלי התקשורת הפופולארי ביותר בארץ. בקרב צעירים, הוא הפך להיות אמצעי תקשורת עיקרי – לעיתים אף יותר מהטלוויזיה ומהסלולר. גם בקרב מבוגרים הוא הפך לאמצעי מועדף לתקשורת מהירה, במטרה לחסוך זמן בשיחות טלפון או בדואר אלקטרוני. לאחרונה חתמנו על הסכמי שיתוף פעולה עם פייסבוק, טוויטר ועוד 25 רשתות חברתיות מהארץ ומהעולם. העדכונים מאותן רשתות מופיעים גם במסנג'ר, ובכך הפכה התוכנה לשער הכניסה גם לעולם הרשתות החברתיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים